اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش مطبوعات مادرید به قهرمانی بارسلونا/ پادشاه و بی‌رقیب در جام حذفی+تصاویر

مطبوعات اسپانیا به قهرمانی بارسلونا در جام حذفی این کشور با هدایت کومان و درخشش مسی واکنش نشان دادند.

واکنش مطبوعات مادرید به قهرمانی بارسلونا/ پادشاه و بی‌رقیب در جام حذفی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز بارسلونا در فینال کوپا دل ری مقابل بیلبائو به برتری 4 بر صفر رسید و توانست پس از تقریبا 2 سال یک قهرمانی بدست آورد.

این قهرمانی باعث شد تا شادمانی در اردوی بارسلونا یک تصویر و امیدبخش را برای هواداران ترسیم کند. لبخند مسی و برد پرگل در فینال باعث شده تا کومان با نیروی بیشتری برای قهرمانی در لالیگا تلاش کند.

مطبوعات اسپانیا پس از قهرمانی بارسلونا به تمجید از بازیکنان این تیم پرداختند و با عناوینی مختلف از جام کوپا دل ری حرف زدند.

مارکا چاپ مادرید با تیتر «بی رقیب»‌ به استقبال 31 امین قهرمانی بارسلونا در کوپادل‌ری رفت و از درخشش بارسا در این رقابت صحبت کرد.

بارسلونا با 31 قهرمانی با اقتدار در صدر این رقابت قرار دارد و پس از این تیم، بیلبائو با 23 قهرمانی و رئال مادرید با 19 قهرمانی قرار گرفته‌اند.

مارکا نوشت که مسی نیز به رکورد گلزنی «تلمو زارا» در کوپادل‌ری رسید و توانست در فینال کوپا دل ری 10 گل به ثبت رساند.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «همچنان پادشاه» را به روی جلد برد و از جام کوپا بر دستان مسی صحبت کرد. آ.اس نوشت که مسی الهام بخش این قهرمانی برای بارسا بود و توانست با درخشش لئو، این تیم به 31 امین قهرمانی خود دست یابد.

آ.اس همچنین نوشت که بیلبائو در ماه اخیر، 2 قهرمانی در جام حذفی را از دست داد که یک رکورد برایش محسوب می‌شود. فینال کوپای فصل گذشته به دلیل کرونا، 2 هفته پیش برگزار شد که با برتری سوسیداد مقابل همین بیلبائو به پایان رسید.

موندو دپورتیوو و اسپورت هر دو چاپ بارسلونا با تیتر «قهرمان» به استقبال پیروزی تیم کومان در این رقابت رفتند و از اولین قهرمانی بزرگ بارسلونا در فصل 2020-2021 نوشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول