اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد در البرز

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: در راستای اجرای طرح نذر هشتم، ۱۰ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه فردیس از زندان آزاد شدند. این زندانیان با بدهی ۶۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی گرفتار بند شده بودند.

آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد در البرز

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج،  گفت: به منظور اجرای طرح نذر هشتم در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد با کمک خیرین، و منابع ستاد دیه از زندان فردیس آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان البرز در خصوص میزان بدهی این زندانیان، ادامه داد: مجموع بدهی این زندانیان مبلغ ۶۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال بوده که پس از گفتگو با شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به شکات پرداخت و این تعداد که احدی از آنان خانم بود همزمان با سفر رئیس سازمان زندان ها به استان البرز از زندان آزاد شدند.

جمیاری در ادامه به حمایت‌های انجام شده از زندانیان و خانواده آن‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در ۶ ماه گذشته به همراه مقامات قضایی و استانی از ۱۰۰ خانواده زندانی سرکشی کرده ایم.

این مقام مسؤول یادآور شد: با کمک خیرین، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز تعداد ۳۵۰ زندانی جرایم غیر عمد و ۲۵۰ زندانی بدهکار مالی جرایم عمدی که حبس آن‌ها تمام شده بود اما به دلیل بدهی در زندان بودند، آزاد شدند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول