اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

آلبوم «تنها» با صدای بهرام حصیری منتشر شد/ دوره‌های هنری بهار۱۴۰۰ فرهنگسرای سرو

بهرام حصیری، خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در همکاری با بهنام خدارحمی به انتشار قطعات اجرایی خود در قالب آلبومی به نام«تنها» اقدام کرد.

آلبوم «تنها» با صدای بهرام حصیری منتشر شد/ دوره‌های هنری بهار۱۴۰۰ فرهنگسرای سرو

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، جدیدترین آلبوم خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی منتشر شد. بهرام حصیری، خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در همکاری با بهنام خدارحمی به انتشار قطعات اجرایی خود در قالب آلبومی به نام«تنها» اقدام کرد.

آلبوم «تنها» شامل قطعاتی است که طی سالهای متمادی برای این خواننده ساخته و ضبط شده بود.

 تمامی قطعات این آلبوم را بهنام خدارحمی ساخته و ترانه‌های آن نیز توسط شایا گراوند سروده شده است.

«تو همونی»، «سهم من»، «چی به روز دلت اومد؟»، «خواستی برو خواستی بمون»، «تنها»، «راستی راستی حق من نیست » و «برگرد» عنوان قطعات آلبوم «تنها» هستند.

این آلبوم هم اکنون در دسترس است و پخش دیجیتال آن را سامانه بیب تیونز و پخش فیزیکی اش توسط استریو تومبا صورت می گیرد.

از بهرام حصیری پیش از این آلبوم های«جان عاشق»،«صدای عشق»،«یاد دوست»،«بی تو خاکسترم»،«تصویر خیال»،«شور عاشقانه»،«قناری من»،«بی آشیونه» در همکاری با بزرگان عرصه موسیقی همچون اسدالله ملک و تکنوازی ، فرهنگ شریف، محمدعلی شیرازی، احمدعلی راغب، اکبر آزاد، تورج نگهبان، همایون خرم، مشفق کاشانی، محمود شاهرخی و ... منتشر شده است.
اخیرا نیز تک قطعه ای به نام «سهم من» از آلبوم تنها با صدای این هنرمند منتشرشده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود.
*******************

دوره‌های آموزشی بهار۱۴۰۰ فرهنگسرای سرو/  از مدرسه کسب و کار تا آموزش صنایع دستی

فرهنگسرای سرو با برگزاری دوره های متنوع آموزشی برای عموم علاقه مندان به استقبال فصل بهار ۱۴۰۰ می رود.

طی یک سال اخیر ویروس کرونا تبعات بسیاری را به دنبال داشته و تغییرات گسترده‌ای را در جامعه و فضای حاکم بر اقتصاد به وجود آورده است. این امر باعث شده تا بسیاری از کلاس های آموزشی و کسب‌وکارها فعالیت خود را متوقف و یا به صورت نیمه تعطیل به کار خود ادامه دهند. آنچه بیش از پیش بر آن تاکید می‌شود رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن رفت و آمدها است. فرهنگسرای سرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود و قطع زنجیره انتقال بیماری در نظر دارد دوره‌های خود را در فصل بهار۱۴۰۰ به صورت( آنلاین) برگزار کند. کلاس‌های آموزشی در این فرهنگسرا  برای همه گروه‌های سنی اعم از کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان به صورت غیرحضوری(آنلاین) برنامه‌ریزی شده است.

دوره های ویژه ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای سرو شامل حفظ خردسال،ترجمه و مفاهیم قرآن، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، مفاتیح خوانی است.

 امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می شوند. قابلیت انجام این نوع کسب و کار در «منزل» سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می‌شود. مدرسه صنایع دستی سرو با ۴۵ عنوان دوره  برخوردار از بهترین و زبده ترین اساتید مجرب صنایع دستی شرایطی را فراهم کرده تا علاقه مندان بتوانند با صرف کمترین زمان و هزینه به بیشترین بهره مندی برسند.
 در این مدرسه هنرجویان نه تنها مهارت های لازم را بر اساس علاقه و میزان هزینه ممکن خود فرا خواهند گرفت، بلکه به آنها در زمینه بازاریابی و نحوه عرضه مطلوب آثار تولید شده مشاوره‏های لازم داده خواهد شد.
برخی از دوره های مدرسه صنایع دستی سرو؛ پته دوزی، رودوزی های الحاقی، سوزن دوزی، سراجی سنتی، کیف دوزی دستی با چرم، کفش دوزی دستی با چرم، قلمزنی روی مس، سفالگری با دست و چرخ، نساجی سنتی (پارچه بافی)، معرق و منبت چوب، پیکرتراشی چوب،گلیم بافی-گوهرتراشی، مینای نقاشی، تذهیب، نگارگری، گل و مرغ و ...
شرکت در کلاس های مدرسه صنایع دستی برای تمامی گروه های سنی امکان پذیر است. و در پایان هر دوره گواهینامه معتبر مشترک بین میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به هنرجویان اعطا خواهد شد. 
یکی دیگر از مدرسه فرهنگسرای سرو؛ مدرسه کسب و کار سرو است که درسال ۱۳۹۹ افتتاح شد.
تجربه نشان داده است که دوران طلائی برای پرورش تفکر اقتصادی میان افراد جامعه، جهت فعالیت موفق در حوزه های مختلف تولیدی و سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، دوران کودکی و نوجوانی است. این مدرسه با هدف آشنایی دانش آمـوزان گروه سنی(۹ تا ۱۸ سال) با برخی مفاهیم و اصول مالی و اقـتصادی در مسیر راه اندازی کسب و کار، تولید و سرمایه گذاری با حضور اساتید مجرب در قـالب مجموعه ای صوتی و تصویری و در جذاب ترین حالت ممکن بحث ها طراحی شده است.

از بخش های جذاب دوره های آموزشی فرهنگسرای سرو، دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان(مهارت های زندگی مثبت) و دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان(کندوکاو علوم و فنون) می باشد. مدرسه زندگی در فرهنگسرای سرو برای آموزش کودکان(سنین ۶ تا ۱۲ سال) و نوجوان (۱۲ تا ۱۶ سال) هستند. در مدرسه زندگی بر مهارت های زندگی فردی و ارتباطات اجتماعی و مهارت های مثبت برای زندگی تاکید می کند اما مبنای این مهارت ها؛ پرورش قوای عقلانی با هدف کسب بصیرت است. این دوره با حضور دکتر علیرضا رحیمی برگزار می شود.
در بخش دوره های عمومی کلاس های آموزشی ، دوره های علوم قرآنی، ورزشی، زبان خارجی و کامپیوتر، دوره های آموزشی کودک و نوجوان، خانه های کودک، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای خانگی، صنایع سنتی، هنرهای نمایشی و ادبی، مشاوره و مهارت‏های اجتماعی را با حضور اساتید نام آشنای هر حوزه برگزار می‌کند. 
 براساس این گزارش، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فصل بهار فرهنگسرای سرو آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول