اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسدی: انتظار داشتیم تراکتور شارجه را شکست بدهد/ باید از نفرات باتجربه‌تر بیشتر استفاده شود

کاپیتان اسبق تیم تراکتور گفت: سطح فوتبال ایران از امارات و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس بالاتر است و انتظار داشتیم تراکتور مقابل شارجه به برتری برسد.

اسدی: انتظار داشتیم تراکتور شارجه را شکست بدهد/ باید از نفرات باتجربه‌تر بیشتر استفاده شود

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی بدون گل تیم تراکتور مقابل شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: انتظار می‌رفت تراکتور پس از تساوی مقابل پاختاکور در بازی با شارجه هم عملکرد بهتری داشته باشد  و هم نتیجه بهتری کسب کند اما متاسفانه هنوز بازیکنان این تیم با شرایط لیگ قهرمانان آسیا هماهنگ نشده‌اند و البته بسیاری از آنها تجربه حضور در این مسابقات  را هم ندارند.  از طرفی به نظر می‌رسد تفکرات رسول خطیبی تاکنون در تراکتور جا نیفتاده است. رسیدن به این عوامل هم نیاز به زمان دارد 

وی درباره احتمال صعود تراکتور از مرحله گروهی عنوان کرد:‌ تراکتور کار سختی پیش رو دارد. اگر این تیم در بازی اول خود سه امتیاز را به دست می‌آورد، اکنون وضعیت بهتری داشت اما هنوز هم چهار بازی دیگر باقی مانده و همه باید خوشبین باشیم با به نمایش گذاشتن بازی‌های قابل قبول تر بتواند از مرحله گروهی صعود کند.

کاپیتان اسبق تراکتور تصریح کرد: سطح فوتبال ایران از امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس خیلی بالاتر است و انتظار داشتم این تیم مقابل شارجه به پیروزی برسد. این انتظار هم بی‌جا نیست زیرا سه تیم دیگر ایرانی تاکنون نتایج خوبی به دست آورده‌اند و تراکتور هم با توجه به پتانسیل خود می تواند اتفاق‌های بهتری را در ادامه مسابقات رقم بزند. 

اسدی درباره غیبت مسعود شجاعی در دو بازی تراکتور در لیگ قهرمانان گفت: دلیل این موضوع را نمی‌دانم. شاید مصدومیت و تفکرات کادرفنی تیم سبب شده شجاعی تاکنون یک دقیقه هم بازی نکرده باشد اما به نظر من بازیکنان باتجربه‌ای مثل وی خیلی می توانند به تیم کمک کنند. بسیاری از بازیکنان فعلی تراکتور برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده‌ و بی تجربه هستند. به همین دلیل باید از نفرات باتجربه بیشتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: تراکتور مقابل پاختاکور بازی دو بر صفر برده را در کمتر از 15 دقیقه سه بر دو عقب افتاد و این مسائل فقط هم به بازیکن بازنمی‌گردد و باید مدیریت کادرفنی هم خیلی کمک‌حال تیم باشد. آنها باید در لحظه بهترین تصمیم را بگیرند که در این دو بازی چنین اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم با باتجربه‌تر شدن بازیکنان و تدابیر کادرفنی در ادامه مسابقات بازی‌های قابل‌قبول تر همراه با کسب نتایج خوب از تراکتور ببینیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول