اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مسئول جلوگیری از تهمت‌ها و هجمه‌های افراد معلوم الحال در فضای مجازی کیست؟

نماینده سنندج در مجلس با انتقاد از دولت به دلیل رشد آفت باج گیری فضای مجازی در کشور، گفت: هنوز ۲ ماه مانده به انتخابات افرادی در پشت تریبون‌های باج گیران در فضای مجازی علیه دیگران کار می‌کنند.

مسئول جلوگیری از تهمت‌ها و هجمه‌های افراد معلوم الحال در فضای مجازی کیست؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 29 فروردین) مجلس شورای اسلامی، طی تذکر شفاهی اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی کشور از یک جهاتی واقعا رها شده است، باید افراد مسئول نظارت خود را در این مورد بیشتر کنند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مدیریت و نظارت بر فضای مجازی، خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: یکی از برکات دولت کریمه جنابعالی، رشد آفت باج گیری در فضای مجازی است و شما توانایی کنترل آن را ندارید و یا نمی خواهید داشته باشید.

نماینده سنندج در مجلس تصریح کرد: روی سخن من با مدیران فضای مجازی کشور است، چه نهادی مسئول جلوگیری از تهمت ها و هجمه های افراد معلوم الحال به شخصیت ها، افراد و چهره ها و اعضای هیات نظارت بر انتخابات است؟

فرشادان تاکید کرد: هنوز 2 ماه به انتخابات باقی مانده اما افراد که خود را در پشت تعداد اندک شمار تریبون های باجگیر در فضای مجازی و افراد فرصت طلب پنهان کرده اند می خواهند انتخابات شوراهای شهر و روستا را مهندسی کرده تا افراد پاکدست، متخصص و متعهد از گردونه رقابت خارج شده و برخی از داوطلبان و اعضای شورای فعلی که دارای کارنامه موهوم و ضعیف هستند بر مسند باقی بمانند.

وی تصریح کرد: در این میان ورشکسته گان سیاسی با تکیه بر برخی کانال ها درصدد منحرف کردن رأی هیات نظارت و به حاشیه راندن جایگاه، اشخاص و نهادهای نظارتی هستند، عده ای ناکارآمد در آستانه انتخابات به دنبال فضاسازی برای رسیدن به کرسی های محلی بوده و در یک رقابت نابرابر باعث فرصت سوزی افراد شریف و دلسوز می شوند.

فرشادان در ادامه بیان کرد: لازم است بدانید دستگاه های نظارتی و بازرسی اجازه دارند از پایبندی افراد به قانون تقدیر کنند نه از باج گیران سیاسی، گردن همه ما در مقابل قانون باید از مو نازک تر باشد. پرونده سیاسی و اقتصادی افراد را به مراجع قانونی تحویل دهید نه باج گیران.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول