اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جدیت دستگاه قضا در حل مشکلات آذرآب/ وعده معاون دادستان برای بازدید از شرکت آذرآب

معاون اول دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا با جدیت به مشکلات و پرونده صنایع از جمله شرکت آذرآب اراک در راستای سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی رسیدگی می‌کند.

جدیت دستگاه قضا در حل مشکلات آذرآب/ وعده معاون دادستان برای بازدید از شرکت آذرآب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در دیدار نشست با مدیرعامل شرکت آذرآب اراک با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه امر تولید در کشور دستگاه قضایی حمایت از تولید و تولیدکنندگان و برخورد جدی و قاطع با عاملان مخل در امر تولید را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: در این راستا سال گذشته دستگاه قضا حامی اصلی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کشور بود و با حمایت‌های خود چندین واحد راکد و تعطیل در استان‌های مختلف کشور را به چرخه تولید بازگرداند که امسال نیز  حمایت‌های قانونی پشتیبانی و مانع‌زدایی مشکلات واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داده است.

معاون دادستان کل کشور افزود: یکی از سیاست‌های کلی و محوری قوه قضاییه کمک به کشور در عرصه تولید است، با توجه به اینکه این مهم اولویت دستگاه قضایی است، با جدیت به مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی رسیدگی می‌کند.

موسوی ادامه داد: متاسفانه برخی واگذاری‌های غلط طی سال‌های گذشته مشکلات عدیده‌ای را برای کشور در حوزه صنعت و کارگری به وجود آورد که نمونه آن را در واحدهای بزرگ شهر اراک از جمله هپکو و آذرآب شاهد بودیم، این در حالی است که این صنایع زمانی افتخار استان مرکزی و کشور محسوب می‌شدند اما به دلیل مدیریت غلط با چالش‌های بسیاری در امر تولید و کارگری مواجه شدند.

وی گفت:  وجود چالش‌های عدیده در شرکت هپکو و آذرآب ورود دستگاه قضایی را در پی داشت و دستگاه قضایی با جدیت به موضوع ورود کرد و همچنان نیز به حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها خود از کارگران و این صنعت پرافتخار ادامه خواهد داد تا رونق را مجدد به این واحدها بازگرداند.

معاون دادستان کل کشور بیان داشت: امیدواریم شرکت آذرآب در روزهای آینده به دوران اوج و شکوفایی خود بازگردد، در این مسیر دستگاه  قضا با جدیت حمایت خواهد کرد و تلاش خواهد کرد پرونده‌های مربوطه را در اسرع وقت رسیدگی به نتیجه برساند.

میرمحمودی مدیرعامل شرکت آذرآب نیز ضمن دعوت از معاون اول دادستان کشور  برای بازدید از توانمندی‌های این شرکت گفت: لازم است مسوولان ذی ربط در سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایها  عزمشان را برای رفع مشکلات شرکت تولید جزم کند تا با همکاری دولت و قوه قضایه شاهد پیشرفت در آذرآب باشیم.

وی تصریح کرد: کارگران این شرکت طی سال‌های گذشته سختی‌های بسیاری را تحمل کردند که باید قدردان این عزیزان بود که با تحمل سختی‌ها موجب شدند چراغ تولید در این صنعت روشن بماند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول