اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

واکنش فرماندار به تخریب‌ها علیه امام جمعه آبادان: عذرخواهی می‌کنم/ به او ظلم شد

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: اجحاف و ظلمی که در حق امام جمعه آبادان در خصوص تزریق واکسن شد واقعا نابخشودنی است این خبر و شایعه دروغ بود.

واکنش فرماندار به تخریب‌ها علیه امام جمعه آبادان: عذرخواهی می‌کنم/ به او ظلم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در خصوص شایعه واکسن کرونا زدن امام جمعه آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجحاف و ظلمی که در حق امام جمعه آبادان در خصوص تزریق واکسن شد واقعا نابخشودنی است  این خبر و شایعه دروغ بود نباید جایگاه فردی که در واقع جایگاه ولایت است ندانسته مورد هجمه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امام جمعه آبادان واکسن کرونا نزده است، افزود: ایشان شخصی تلاشگر و محبوب در میان مردم است که با فرضیه‌ چینی شخصیتشان تخریب و مورد سواستفاده شبکه‌های معاند قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: درحال حاضر شبکه‌های معاند صحبتی درمورد بنده، شهردار و علوم پزشکی ندارند چرا که شخصی که به دنبالش بودند پیدا کردند.

وی ادامه داد: بنده بخاطر فشاری که بدلیل اشتباه دو دستگاه دولتی و عمومی رخ داد از امام جمعه آبادان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عذرخواهی می‌کنم.

سید زین العابدین موسوی تصریح کرد: این جایگاه، جایگاهی نیست که هر موقع دلمان بخواهد به آن چیزی نسبت دهیم آن هم موردی که دروغ است و واقعیت ندارد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول