اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهدای نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به مدیران مدینه الزائرین

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیران مدینه‌الزائرین حرم امام حسین(ع) از موکب حرم بانوی کرامت، نشان خادمی این بارگاه مطهر را به دو تن از مدیران مدینه‌الزائرین اهدا کرد.

اهدای نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به مدیران مدینه الزائرین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دو تن از مدیران مدینه‌الزائرین حرم سید الشهدا(ع) با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله سید محمد سعیدی در این دیدار ضمن خیر مقدم به خادمان حرم اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: وجود بارگاه ملکوتی حضرت موسى بن جعفر(ع) پدر گرامی حضرت فاطمه معصومه(س) در عراق یک پیوند معنوی بین دو کشور ایران و عراق ایجاد کرده و عراقی‌ها نیز نسبت به کریمه اهل‌بیت(س) توسلی ویژه دارند.

وی اضافه کرد: امیدوارم این علاقه و ارتباط محکم‌تر شود تا بدخواهان این اتحاد بین ایران و عراق به طور کامل ناامید شوند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیران مدینه‌الزائرین حرم امام حسین(ع) از موکب حرم بانوی کرامت تصریح کرد: حضرت در دنیا و آخرت به واسطه این کار خیر دست شما را خواهد گرفت.

همچنین، حجت‌الاسلام ظهیر ثباتی‌مقدم از مسئولان موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این دیدار طی سخنانی عنوان کرد: خدمت به حضرت فاطمه معصومه(س) بیرون از حرم مطهر ایشان، به معنای واقعی توسط عوامل خدمتگذار در مدینه الزائرین امام حسن(ع) انجام شد و به جرأت می‌توان گفت اگر زحمات امثال این افراد نبود ما شاهد این پیشرفت قابل توجه در موکب حرم کریمه اهل‌بیت(س) نمی‌بودیم.

حسین بارودی نیز در این دیدار تصریح کرد: فراهم شدن توفیق خدمت به حضرت معصومه(س) یکی از آرزوهای ما در ایام اربعین است و هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به این بانوی بزرگوار نیست.

وی ادامه داد: مدینه الزائرین امام حسن(ع) طی سال به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به زائران حرم‌های مطهر است اما در اربعین با حضور دوستان ما از ایران به ویژه حرم حضرت معصومه(س) بستر خدمت به حضرت برای ما بیشتر فراهم می‌شود.

در پایان این دیدار نشان خادمی حرم کریمه اهل‌بیت(س) توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی به حاج حسین بارودی و سید فرقد از مدیران مدینه الزائرین امام حسین(ع) وابسته به حرم سیدالشهدا(ع) اعطا شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول