اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

ارتش و نیروهای مسلح ایران خار چشم استکبار جهانی شده‌اند

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در پیامی به‌مناسبت روز ارتش تصریح کرد: این نیروی مردمی، با خون پاک بیش از پنجاه هزار شهید والا مقام آبیاری شده و شاخ و برگ این شجره طیبه سایۀ امنیت را همراه با دیگر نیروهای مسلح ایران انقلابی، بر سر مردم این سرزمین و سایر ملت‌های منطقه گسترانیده و خار چشم استکبار جهانی شده است.

ارتش و نیروهای مسلح ایران خار چشم استکبار جهانی شده‌اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در پیامی، روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام حاج علی اکبری بدین شرح است:

برادر ارجمند، امیرسرلشکر آقای سید عبدالرحیم موسوی (دامت شوکته)
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم و رحمۀ الله؛

     با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بر خود فرض می‌دانم به نمایندگی از نمایندگان معزز ولی فقیه و ائمه مکّرم جمعه کشور، ۲۹ فروردین روز «ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به جنابعالی و کلیه افسران، درجه‌داران و کارکنان آن نیروی الهی، به‌خصوص سربازان عزیز و جان برکف مردمی‌ترین ارتش جهان، تبریک و تهنیت عرض ‌کنم.

    ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین روزی، در بوستان اندیشه و کلام امام راحل عظیم الشأنمان جوانه زد و با سرعتی تحسین برانگیز، بسان کلمه طیبه‌ای شد که «اصلها ثابت و فرعها فی السماء».

    این نیروی مردمی و مقتدر که ریشه در باورهای ایمانی و انقلابی امیران، افسران و سربازانش داشته و دارد، در طول چهل سال گذشته، با خون پاک بیش از پنجاه هزار شهید والا مقام آبیاری شده و شاخ و برگ این شجره طیبه سایۀ امنیت را همراه با دیگر نیروهای مسلح ایران انقلابی، بر سر مردم این سرزمین و سایر ملت‌های منطقه گسترانیده و خار چشم استکبار جهانی شده است.

  در این ایام نورانی، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهدای سرفراز، جانبازان، آزادگان و ایثارگران این نیروی الهی و خانواده‌های معظمشان، بهترین سلام‌ها و درودهای قدرشناسانه و سپاسگزارانه ائمه محترم جمعه سراسر کشور را به جنابعالی و دلاورمردان نیروهای چهارگانه ارتش مقتدر و نام‌آور جمهوری اسلامی تقدیم می‌کنم. دعاگوی وجود شریفتان هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول