اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن در تلاشی چندجانبه قصد ضربه زدن به ملت ایران دارد

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای به تشریح موضوعات این روزهای کشور پرداخت.

دشمن در تلاشی چندجانبه قصد ضربه زدن به ملت ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای به تشریح موضوعات این روزهای کشور پرداخت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: این روزها سپهر سیاسی آبستن حوادثی تازه بنظر می‌رسد؛ از یک سو دولت جدید آمریکا که در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوان است درجست‌وجوی راه گریزیست تا در لوای بازگشت به برجام حیثیت از دست رفته خود را بازیابد، و از دیگر سوی دولت دوازدهم  که به رغم وعده‌های گلابی برجام تلخکامی دردناک مردم را نظاره گرست در پی آنست که در واپسین ماه‌های دوره خود با رفع نمایشی تحریم‌ها اندک آبرویی کسب کرده و ژست دولتی دست پر به خود گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این دولت در پی آن است تا از این رهگذر هم بخشی از ناکامی تاریخی خویش را جبران کرده و هم یاری‌رسان اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ باشد؛ حافظه ملت شریف ایران سخنان افتخار آمیز مسؤولان دولت دوازدهم مبنی بر انجام همه تعهدات در شرایطی که طرف مقابل حتی یک گام هم برنداشته بود را هرگز فراموش نخواهد کرد، اقدامی که در تقابل با فرمایشات رهبر حکیم و فرزنه انقلاب بوده و تحسین هیچ خردمندی را در پی نداشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: بی‌تردید چنانچه توان و هزینه‌ای که قریب به هشت سال صرف گدایی عزت از بیگانگان شد در راه احیای ظرفیت‌های بی‌نظیر داخلی هزینه می‌شد امروز کفه معادلات اقتصادی، صنعتی و سیاسی بنفع ملت شریف و نجیب ایران سنگین‌تر می‌بود.

در پایان آورده شده است: با تاکید بر اینکه رفع واقعی، عملیاتی و عزتمندانه تحریم‌ها خواسته بحق هر ایرانیست، سخن کوتاه و به یک نکته بسنده کنیم که  امروز دشمن زخم خورده از تدابیر رهپوی خمینی کبیر امام خامنه‌ای عزیز و مقاومت عزتمندانه مردم، درتلاشی چند جانبه در قالب‌های اقتصادی، خرابکاری صنعتی، مذاکرت سیاسی و ... کامیابی خویش و ضربه زدن به ملت ایران  را دنبال می‌کند و تنها آگاهی، هوشیاری، حضور در صحنه، و اقدام سنجیده و به موقع نیروهای انقلاب میتواند تلاش دشمن را به ناکامی  کشانده و افقی روشن را برای میهن اسلامیمان ترسیم کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول