اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۷۳ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در حال ساخت است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد : ۷۳ کیلومتر از محور شریانی فسا – داراب – بندرعباس حدفاصل فسا و داراب در دست ساخت است.

۷۳ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر زاهدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور فسا – داراب – بندرعباس به عنوان یکی از محورهای استان فارس به استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است و عملیات تبدیل آن به بزرگراه در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

وی افزود: تاکنون حد فاصل شهرستانهای شیراز، سروستان، فسا ( تقاطع جلیان ) و تقاطع زرین دشت-داراب و داراب جنت شهر جمعا به طول ۲۰۹ کیلومتر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری می باشد و باقیمانده حدفاصل تقاطع جلیان تا تقاطع زرین دشت ( بین شهرستانهای فسا و داراب ) به طول ۵۰ کیلومتر و و کمربندی شهر داراب به طول ۴ کیلومتر و جنت شهر به سمت رستاق به طول ۱۹ کیلومتر توسط پیمانکار در حال اجرا است. 

وی ادامه داد: از جمع ۷۳ کیلومتر در حال اجرا حدود ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت می باشد و طبق برنامه ریزی انجام شده علاوه بر دستگاهها و ماشین آلاتی که در حال حاضر در محدوده شهرستانهای فسا و داراب در حال انجام عملیات راهسازی هستند مقرر گردیده تعداد دستگاههای راهسازی دیگری نیز اضافه گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و به موقع بتوانیم طی سال جاری و سال آتی باقیمانده عملیات اجرایی حدفاصل شهرستانهای داراب و فسا که بسیار پرتردد می باشد به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول