اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کرونا در بستان آباد، تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ و وضعیت قرمز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد از تکمیل ظرفیت بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد برای بیماران کرونایی خبر داد.

کرونا در بستان آباد، تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ و وضعیت قرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، رامک زوارکعبه با اشاره به اینکه طی یک هفته شاهد فوت 9 نفر بر اثر ابتلا به کرونا و شناسایی یکهزار و 400 کرونا مثبت در این شهرستان بودیم گفت: بیمارستان بستان‌آباد دیگر ظرفیت کرونایی ندارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد به اینکه در نیمه دوم فروردین امسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی بیماران کرونایی در شهرستان بستان آباد هستیم افزود: متاسفانه ظرفیت بخش آی سی یو و بخش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد تکمیل شده است.

رامک زوارکعبه با اشاره به وضعیت بحرانی و افزایش مبتلایان به بیماران کرونایی در شهرستان بستان آباد گفت: دیگر به دنبال رنگ بندی نیستیم و چیزی که برای ما اهمیت دارد رعایت دقیق دستوالعمل های ستاد ملی کرونا و همکاری مردم برای قطع زنجیره این ویروس است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد از مردم خواست به فکر سلامتی خود و رعایت قرنطینه در خانه باشند تا بلکه شاهد قطع زنجیره انتقال باشیم.

وی از فعالیت بسیج گونه کادر بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد برای پایش بیماری خبر داد و افزود: مراکز بهداشتی و درمانی و مرکز ۱۶ ساعته این شهرستان برای نمونه گیری و شناسایی بیماران فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ 60035

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول