اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بیشترین پرونده متشکله در زنجان مربوط به نانوایی‌ها است

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: بیشترین پرونده‌های تخلف تشکیل شده با اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام پایان سال گذشته تا فروددین امسال، در حوزه نان بوده است.

بیشترین پرونده متشکله در زنجان مربوط به نانوایی‌ها است

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: گشت مشترک و تشدید بازرسی با همکاری بازرسان سازمان صمت زنجان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، همیاران بسیج از واحدهای صنفی برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در بالاترین سطح ممکن صورت گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی از اصناف به صورت جدی ادامه دارد، اضافه کرد: امسال یک هزار و ۳۰۰ بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شد که ۱۰۳ مورد پرونده تخلف در این حوزه تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد که ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته در این حوزه بالغ بر ۳۴۷ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه پس از نانوایی‌ها صنف پوشاک، کیف و کفش بیشترین پرونده تخلف را به خود اختصاص داده است، افزود: ۸۴۰ مورد بازرسی از این صنف در این مدت انجام شده است که ۱۰۱ پرونده تخلف در این حوزه تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان استان زنجان گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها در قالب صنف پوشاک، کیف و کفش بالغ بر ۳ میلیارد ریال است. مسلمی ادامه داد: به ترتیب مابقی پرونده‌های متشکله در حوزه‌های اقلام پروتئینی، روغن نباتی، میوه، شیرینی‌جات، آجیل و خشکبار، روغن موتور، شکر، برنج، واحدهای اقامتی و فرآورده‌های لبنی تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان استان زنجان گفت: مردم هرگونه گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور، امتناع از فروش کالاهای اساسی، درج نکردن قیمت، احتکار و کم فروشی را به سامانه ١٢٤ گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول