اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تقدیر استاندار گلستان از مردم و مسوولان گنبدکاووس/ رعایت پروتکل‌های محیطی در گنبدکاووس الگوست

استاندار گلستان با اشاره به مدیریت شیوع کرونا در گنبدکاووس به نسبت بالاتر از سایر شهرستان‌ها، گفت: ضمن حفظ هوشیاری برای جلوگیری از رها شدن پروتکل‌ها باید از مردم و ستاد کرونای شهرستان گنبدکاووس تقدیر کرد.

تقدیر استاندار گلستان از مردم و مسوولان گنبدکاووس/ رعایت پروتکل‌های محیطی در گنبدکاووس الگوست

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هادی حق‌شناس در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک ستاد کرونای استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مدیریت تعداد بستری و شیوع بیماری کرونا در گنبدکاووس، اظهار کرد: از اینکه آمار در گنبدکاووس به نسبت سایر شهرستان‌ها شیب ملایم‌تری دارد خوشحال هستیم.

وی با تقدیر از مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس به ویژه اعضای ستاد کرونای شهرستان گنبدکاووس، افزود: کاهش آمار افراد بستری در گنبدکاووس در یکی دو روز اخیر نباید مردم و مسوولان را فریب داده و به سمت رها شدگی پروتکل‌ها و محدودیت‌ها ببرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس وضعیت نسبتا مدیریت شده شهر خود را کنترل کرده و تداوم بخشند، خاطرنشان کرد: اگر این وضعیت مراقبت نشود می‌تواند آرامش قبل از طوفان بوده و نهایتا موجب شود تا آمار در این شهرستان نیز شیب صعودی پرشتابی بگیرد.

حق‌شناس با اشاره به قصور رخ داده در تزریق واکسن پاکبانان در شهرستان علی‌آبادکتول، گفت: همه مسوولان در سایر شهرستان‌ها نیز مراقب باشند تا به هیچ عنوان تخطی از دستورالعمل‌های کشوری در این حوزه صورت نگیرد زیرا افکار عمومی و رسانه‌های به هیچ عنوان این موضوع را نپذیرفته و حاصل آن نیز بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول