اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منتظری: دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون فرهنگی هر سه ماه یکبار در مورد عمل به شعار سال گزارش می‌دهند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق تصمیم کمیسیون فرهنگی بنا شد تا دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون هر سه ماه یکبار از عملکردشان در مورد اقدامات‌شان جهت تحقق شعار سال به کمیسیون ارائه کنند.

منتظری: دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون فرهنگی هر سه ماه یکبار در مورد عمل به شعار سال گزارش می‌دهند

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه موضوع شعار سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون «وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش جوانان ومیراث فرهنگی و گردشگری و سازمان‌ صداوسیما و سازمان تبلیغات اسلامی» گزارشی از برنامه‌هایشان برای پشتیبانی از تولید در حوزه مسائل فرهنگی به صورت مکتوب به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کنند.

وی افزود: همچنین بنا شد تا در این گزارش‌ها وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه موانع پیش‌روی خود را برای عمل به شعار سال و نیز راهکارشان برای رفع این موانع را ارائه کنند. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ةای مربوطه یک هفته فرصت دارند تا گزارشات خود را در موارد فوق به کمیسیون ارائه کنند و بعد از آن کمیسیون وارد انجام وظایف نظارتی خود در این زمینه می‌شود.

منتظری خاطرنشان کرد: در حوزه نظارتی بنا شد کمیته‌های تخصصی کمیسیون به انجام اقدامات نظارتی در ارتباط با دستگاه‌های حوزه کاری خود بپردازند.

وی افزود: همچنین براساس تصمیمات اتخاذ شده بنا شد تا نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون هر سه ماه یکبار گزارشی را از اقدامات مجموعه خود در مورد انجام اقدامات در جهت تحقق شعار سال به کمیسیون ارائه کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همچنین بنا شد تا وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات در بحث حمایت از تولید فرهنگ‌سازی‌هایی را نیز داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول