اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

طبخ و توزیع روزانه یک هزار افطاری از سوی امام جمعه شهرکرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه یک هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه مرکزی مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد طبخ و در موقع افطار درب منازل افراد و نیازمندان و روزه‌داران توزیع می‌شود.

طبخ و توزیع روزانه یک هزار افطاری از سوی امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی‌ نکونام عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کارهایی که همه ساله در مصلی شهرکرد صورت می‌گرفته طبخ افطاری است که امسال هم درپی آن برنامه روزانه یک هزار پرس غذا پخت و درب خانه نیازمندان و روزه‌داران توزیع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تجمعی در مصلی صورت نمی‌گیرد، افزود: هیچ غذایی در درون مصلی توزیع نمی‌شود و ازدحامی نباید صورت بگیرد لذا کسی برای گرفتن غذا به مصلی مراجعه نکند، زیرا که گروه‌های جهادی، کمیته امداد و دستگاه‌های مختلف مشخص شده‌اند و غذاها را به درب منازل افراد می‌برند تا این نهضت مؤمنانه به حول و قوه الهی به خوبی شکل بگیرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: از مساجد و مؤمنان نیز تقاضامندیم هر کدام به هر شکل که می‌توانند در این برنامه سهیم بشوند، غذا بپزند و به همسایگان و نیازمندانشان بدهند و نهضت افطاری دادن را گسترش بدهند تا خدای متعال برکات ویژه خود را به وسیله این کارهای محسنانه بر جامعه ساری و جاری کند.

امام جمعه شهرکرد افزود: برای استمرار این فعالیت حتماً نیازمند کمک خیرین و مردم هستیم، کسانی که نذر دارند و می‌خواهند در این کار خوب سهیم بشوند می‌توانند به دفتر مراجعه و کمک‌های خودشان را تقدیم کنند و یا جهت مشارکت در این امر خداپسندانه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0113571889009 یا شماره کارت 6037 - 9975 - 9914 - 8625 نزد بانک ملی به نام دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد واریز نمایند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول