اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

موافقت وزیربا صدور مجوز مرغداری گوشتی به‌صورت زنجیره تولید در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان.شرقی از موافقت وزیرجهادکشاورزی با صدور مجوز مرغداری گوشتی به‌صورت زنجیره تولید در استان خبر داد.

موافقت وزیربا صدور مجوز مرغداری گوشتی به‌صورت زنجیره تولید در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در حاشیه نشستی با حضور وزیر جهادکشاورزی و معاونین‌شان که به‌صورت وبیناری برگزار شده بود، اظهار داشت: در این جلسه با وجود ممنوعیت توسعه مرغداری‌ها، مقام عالی وزارت جهادکشاورزی با صدور مجوز مرغداری گوشتی به‌صورت زنجیره تولید در استان آذربایجان‌شرقی موافقت کردند.

وی با بیان اینکه  متقاضیان سرمایه‌گذاری در این صنعت می‌توانند جهت اخذ مجوز به مدیریت‌های جهادکشاورزی در شهرستان‌ها همچنین معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی در مرکز استان مراجعه کنند، افزود: واحدهای تولیدکننده مرغ گوشتی در واحدهای خود به‌صورت مالکیتی یا به‌صورت قرارداد با سایر کارخانه‌های خوراک دام، واحدهای جوجه‌کشی و کشتارگاه در داخل واحد خود و یا به‌صورت قراردادی می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه سازمان قبل از ابلاغ وزیر موافقت اولیه را برای ایجاد ۱۰ میلیون قطعه مرغ گوشتی در کشت و صنعت آذربایجان خاوری، ۲میلیون قطعه در شهرستان ملکان و ۳۰۰ هزار قطعه در شهرستان اهر انجام داده و برای نهایی شدن به وزارت متبوع ارسال کرده‌ایم، متذکر شد: همچنین اقدامات لازم برای ساماندهی واحدهای غیرمجاز مرغداری در شهرستان‌ها و اخذ موافقت تهران نیز در این ارتباط در جریان می‌باشد که با مرتفع شدن مشکلات واحدهای غیرمجاز، میزان تولید مرغ گوشتی استان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این اقدام با عنایت به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها) حمایت بسیار خوبی از بخش تولید و پشتیبانی و رفع موانع تولید است، ادامه داد: همه متقاضیان، سرمایه‌گذاران و علاقمندان که تمایل به احداث پرورش مرغ گوشتی در قالب زنجیره تولید دارند، می‌توانند از فرصت به‌وجود آمده برخوردار شوند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول