اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پرداخت ۳۷ هزار تومان یارانه تولید به ازای هر متر مکعب آب

معاون وزیر صمت گفت: دولت برای هر متر مکعب آب، ۳۷ هزار تومان یارانه تولید پرداخت می‌کند.

پرداخت ۳۷ هزار تومان یارانه تولید به ازای هر متر مکعب آب

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، علی رسولیان معاون وزیر صمت عصر یکشنبه در جلسه رفع مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تقاضا برای صنعت بسیار خوب بود و در این حوزه عملکرد خوبی با ۸۳ درصد رشد داشتیم.

وی گفت: در سال گذشته ۱۵۵۷ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته است که این بازگشت، اشتغالزایی بسیار خوبی ایجاد کرده است، هرچقدر واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردد اشتغالزایی نیز افزایش می یابد.

معاون وزیر صمت بیان کرد: بسته حمایتی در نظر گرفته شده و به زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، استفاده از پتانسیل‌های نیروی خورشیدی به زودی در شهرک‌های صنعتی راه‌اندازی می‌شود.

رسولیان با بیان اینکه با مشارکت بخش خصوصی و  برون سپاری می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به دنبال رفع مشکل کم آبی شهرک‌های صنعتی هستیم، رشد و توسعه در شهرک‌های صنعتی به کمک بخش خصوصی میسر می‌شود و شروع به کار بخش خصوصی باعث می‌شود تا اشتغالزایی و تولید دوچندان شود.

وی گفت: مطالبه‌گری واحدهای صنعتی در بخش خصوصی مسؤولان را به حرکت وا می‌دارد تا مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنند و چرخه تولید به نحو احسن به حرکت در آید.

معاون وزیر صمت خاطر نشان کرد: در حوزه آب در هر متر مکعب دولت ۳۷ هزار تومان یارانه بابت تولید پرداخت می‌کند و پرداخت مبالغ فوق باعث می‌شود اشتغالزایی زیاد شود.

رسولیان  تاکید کرد: تامین آب، برق و گاز از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است، در این عرصه در سطح کشور مشکلاتی بوده ولی با پیگیری‌هایی که انجام شد، مشکلات شهرک‌های صنعتی رفع شده است.

وی گفت: در سال گذشته شرکت شهرکهای صنعتی نیز توانست سهمیه دریافت قیر رایگان را از دولت دریافت کند که این سهمیه باعث پیشرفت در زیر ساختها و رفع مشکلات راه ها و محورهای مواصلاتی به شهرک ها مرتفع گردد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول