اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

وظیفه ملی در انتخاب دولت کارآمد

لطف الله فروزنده نوشت: دولت کارآمد دولتی است که صرفا شعار ندهد، بلکه اهل عمل هم باشد، ما یک دولت کارآمد احتیاج داریم

وظیفه ملی در انتخاب  دولت کارآمد

به گزارش خبرگزاری فارس لطف الله فروزنده در یادداشتی تحت عنوان «وظیفه ملی در انتخاب  دولت کارآمد» نوشت: دولت کارآمد دولتی است که صرفا شعار ندهد، بلکه اهل عمل هم باشد، ما یک دولت کارآمد احتیاج داریم  رونق اقتصادی با شعار حاصل نمی شود، اقتصاد ما با نطق سیاسی شکوفا نخواهد شد، لذا باید عملگرایی کاندیداها و تعهداتشان به مردم و انقلاب در اولویت ملاک های انتخاباتی قرار گیرد. ما یک مسئول دلسوز، پاکدست، مردمی  جهادی و پایبند به ارزش‌های انقلاب می‌خواهیم  دوره حرف زدن و عمل نکردن دیگر برای مردم تمام شده است، ما شاهد آن بودیم اخیرا برخی آقایان آمدند شعار دادند رونق اقتصادی ایجاد می‌شود  وضعیت معیشتی مردم بهتر می گردد، آن هم با برجام کذایی و به مردم قول‌هایی داده‌اند و  رای گرفتند ولی عمل نکردند. 

لذا ما یک رئیس دولت صادق، امین، راستگو، دلسوز و امانت دار می خواهیم و در این خصوص باید وحدت کنیم باید یک صدا مطالبه کنیم، ببینیم کدام یک از آقایان داوطلب پاسخگو تر هستند و مطالبه ملت را می شنوند و برای آن تلاش می‌کنند ما نباید بگذاریم با عدم حضور ما در پای صندوق‌های رای دشمن شاد شود، افرادی مسئولیت بگیرند که فکر غربی دارند، به دنبال گسترش سرمایه داری هستند و قشر ضعیف جامعه را فدای نظام قدرت می کنند, امروز ضریب جینی در همین دولت تدبیر و امید افزایش یافته است یعنی ثروت مندان بیشتر پول اندوخته اند و قشر فقیر و متوسط ضعیف تر شده اند.

لذا وظیفه ملی ما ایجاد می‌کنند هوشیارانه و با وحدتی بیش از گذشته فرد اصلح را انتخاب و او را حمایت کنیم، در این میان هم هر چقدر حضور گسترده تر، هر چقدر وحدت در انتخابات بیشتر، خوب معلوم است فردی که انتخاب می‌شود احساس مسئولیت بیشتری خواهد داشت، پاسخگو تر خواهد بود. 

خب در این مسیر بعضی‌ها از افراد خودشان بررسی می‌کنند، برخی هم از دیگران سوال می پرسند، اشکالی هم ندارد مهم نتیجه است، که فردی که انتخاب می‌شود متعهد باشد به مردم، متعهد باشد به بهبود شرایط و در واقع انقلابی باشد به معنای کامل کلمه.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول