اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تجهیز کامل نقاهتگاه 200 تخت‌خوابی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: در مرکز استان، نقاهتگاهی 200 تخت‌خوابی آماده شده تا در صورت نیاز و پرشدن ظرفیت بیمارستان‌ها مشکلی برای مکان مراقبت از بیماران کرونایی در استان نباشد.

تجهیز کامل نقاهتگاه 200 تخت‌خوابی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز بازدید از نقاهتگاه بیماران کرونایی با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) و جانشین فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان انجام شد تا مستقیم در جریان مراحل آماده‌سازی قرار گیرند.

سردار علی‌محمد اکبری در حاشیه این بازدید گفت: با همکاری مجموعه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل آموزش و پرورش، هلال احمر، اورژانس، بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان و قرارگاه دفاع زیستی سپاه قمربنی هاشم(ع)، در مرکز استان، نقاهتگاهی 200 تخت‌خوابی آماده شده تا در صورت نیاز و پرشدن ظرفیت بیمارستان‌ها مشکلی برای مکان مراقبت از بیماران کرونایی در استان نباشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: طبق ابلاغ فرماندهی کل سپاه به سپاه‌های استانی، معاونت بهداشت و دفاع زیستی سپاه قمربنی هاشم(ع) و بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری نیز نقاهتگاه را در یک محل خوبی که توسط آموزش و پرورش در اختیار گذاشته شده، تجهیز کرده و آمادگی برای پذیرش بیماران را دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: تاکنون به این نقاهتگاه نیاز پیدا نکرده‌ایم چرا که اماکن بهداشتی و بیمارستان‌های استان تاکنون ظرفیت کافی را داشته‌اند، ولی بخاطر شیوع و جهش بیماری کرونا، احتمال دارد ظرفیت بیمارستان‌ها در روزهای آینده تکمیل شود و نیاز باشد بیماران در این نقاهتگاه‌ها حضور پیدا کنند.

بازدید فرمانده و جانشین سپاه استان از روند ایجاد نقاهتگاه

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری نقاهتگاه‌هایی توسط مجموعه سپاه با همکاری سایر دستگاه‌ها آماده شده است بین‌کرد: علاوه بر مکانی که به‌عنوان نقاهتگاه در مرکز استان پیش‌بینی شده، سالنی هم در نظر گرفته شده بتوانیم به‌عنوان نقاهتگاه عمومی مورد استفاده قراردهیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با تقدیر از همه عوامل و کادر ستاد کرونای استان،به خصوص قشر بهداشت و درمان و پرستاران و پزشکان، از مردم استان خواست دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را کاملا رعایت کنند تا نیازی به استفاده از این نقاهتگاه‌ها نباشد.

وی در ارتباط با طرح ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز خاطرنشان‌کرد: از ابتدای اجرای این طرح، موفقیت‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم که از اول آذرماه سال گذشته تا پایان سال با موفقیت اجرا شد و حدود 90 درصد در استان چهارمحال و بختیاری موفقیت داشت؛ اما بعد از ایام تعطیلات نوروز با جهش یافتن بیماری شاهد تغییر وضعیت بودیم که امیدواریم باز با همان اقداماتی که در مرحله اول طرح شهید سلیمانی داشتیم، شیوع ویروس را مهار کنیم.

اکبری در پایان گفت: همچنان آمادگی دریافت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی را داریم تا در قالب طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست مردم برسانیم و اعلام می‌کنم، تا دفع کامل این بیماری در کنار اقشار مختلف مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول