اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از سوپراستار ایرانی/ یزدانی: فقط طلا می‌خواهم

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به عملکرد فوق العاده حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت.

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از سوپراستار ایرانی/ یزدانی: فقط طلا می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به عملکرد حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا نوشت: برای حسن یزدانی فوق ستاره کشتی ایران، مسابقات قهرمانی آسیا فقط یک قدم در آماده شدن برای هدف نهایی او یعنی کسب دومین مدال طلای المپیک متوالی در توکیوست.

حسن یزدانی یک بار دیگر خودش را ثابت کرد و با براری مقابل پونیا طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را با دست آورد. این کشتی‌گیر که در تنها حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ طلا کسب کرده بود، هرگز در معرض خطر قرار نگرفت چرا که با نتیجه ۱۰ بر صفر پونیا را از رده خارج کرد.

یزدانی قبل از مسابقات آلماتی از سال ۲۰۱۹ در هیچ مسابقه‌ای شرکت نداشت و در تلاش بود تا قبل از المپیک توکیو در برخی از مسابقات شرکت تا بتواند از عنوان قهرمانی خود در المپیک ریو دفاع کند.

قهرمان آسیا در این باره گفت: پس از شروع ویروس همه‌گیر کرونا، رقابت سخت بود.

وی با اشاره به جام جهانی که سال گذشته برگزار شد، عنوان کرد: من فکر می کردم که برای آماده‌سازی در جام جهانی شرکت می‌کنم اما این اتفاق رخ نداد.

دارنده مدال طلای المپیک، یادآور شد: مسابقات قهرمانی آسیا رویداد خوبی بود چرا که من می‌خواستم آمادگی خودم را ببینم. حالا هم به عنوان یک کشتی گیر تمرینات خود را برای المپیک توکیو ادامه خواهم داد تا بتوانم طلا را کسب کنم، فقط طلا.

یزدانی گفت که قصد دارد قبل از توکیو بار دیگر به رقابت بپردازد، اگرچه مشخص نکرد این مسابقات چه رویدادهایی است.

وی خاطرنشان کرد: من تا المپیک در چند مسابقه دیگر شرکت خواهم کرد تا بتوانم روی خودم و معایبم کار کنم. این آمادگی من برای بازی‌های المپیک و کسب مدال طلا در توکیوست و بسیار مهم است.

یزدانی تاکید کرد که برای بازی‌های المپیک توکیو روی هیچ حریف خاصی تمرکز ندارد.

این قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا، یادآور شد: همه رقبا مهم و خوب هستند و همه برای پیروزی به تشک می‌آیند. همه آنها تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهند زیرا این یک رویا برای همه است اما رقبای آمریکایی و روسی من بسیار دشوارتر هستند، البته من تمام رقبای خود را جدی می گیرم. من باید با مربی و تیمم برنامه خوبی بسازم تا آنها را شکست دهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول