اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

تسهیلات مسکن به بازنشستگان پرداخت می‌شود

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

تسهیلات مسکن به بازنشستگان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید با توجه به سهمیه‌ای که برای این بانک در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی اولیه، قرار است وزارت مسکن و شهرسازی، زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران نیز با همراهی و کمک سازمان تأمین اجتماعی، تسهیلات به بازنشستگان فاقد مسکن پرداخت کند تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گفته مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در سال گذشته مبلغ تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از مشتریان از 230 میلیارد  به 2230 میلیارد تومان افزایش یافت و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی آن‌ها، 330 هزار فقره تسهیلات به صورت غیرحضوری و حضوری پرداخت شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول