اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

عدم هماهنگی در پروژه مسکن اقدام ملی قابل قبول نیست

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف استان در اجرای این طرح به هیچ وجه قابل قبول نبوده و تعلل در اجرای طرح تبعات اجتماعی زیادی را به دنبال خواهد داشت و استانداری قزوین بعنوان ناظر بر حسن انجام کار این مهم را تسهیل و پیگیری خواهد نمود.

عدم هماهنگی در پروژه مسکن اقدام ملی قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین  با اشاره به افق اجرای طرح مسکن اقدام ملی اظهار داشت: برای تحقق اهداف و جلب نظر و رضایت مردم که در این طرح سهیم هستند باید رویکردی تعاملی و تسهیل گر داشت و کلیه دستگاههای اجرائی استان با هم افزائی و احساس مسوولیت بالا این پروژه ملی را سرعت ببخشند. 

وی با اشاره به سوابق خوب اجرائی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در حوزه های عمران روستائی و خصوصا احداث و مقاوم سازی مسکن روستائی و توفیق این نهاد در اجرای مطلوب طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر عنوان کرد:  تحقق احداث 1300 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در مهرگان که بر عهده ی این نهاد است امری خطیر و باعث گشایش مشکل بسیاری از متقاضیان در این منطقه خواهد شد.

وی افزود: با تحقق وظایف حمایتی و اجرائی کلیه دستگاههای خدمت رسان نظیر آبفا ، برق ، سازمان نظام مهندسی و شهرداری محمدیه  برنامه های جاری روند احداث  واحدهای مسکونی در این طرح به سرعت ادامه یابد. 

 فرخزاد در خصوص اقدامات اولیه این طرح توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به آماده سازی نقشه های اجرائی فاز اول و دوم این طرح و تجهیز کارگاه مناسب و آغاز عملیات خاکبرداری 100 واحد در طرح ، امیدواریم بزودی روند اجرای طرح سرعت بیشتری به خود بگیرد چراکه مردم متقاضی در این طرح با تمام توان اقتصادی خود در این طرح مشارکت کرده اند.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف استان در اجرای این طرح به هیچ وجه قابل قبول نبوده و  تعلل در اجرای طرح تبعات اجتماعی زیادی را به دنبال خواهد داشت و استانداری قزوین بعنوان ناظر بر حسن انجام کار این مهم را تسهیل و پیگیری خواهد نمود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول