اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم تجمعی درگچساران/ متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

معاون فرماندار گچساران گفت: با توجه به سرعت انتشار ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم تجمعی با هرعنوان در شهرستان ممنوع و با برگزار کنندگان برخورد می شود.

ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم تجمعی درگچساران/ متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ، سید مرتضی سجادپور در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان  از ابلاغ مصوبات جدید ستاد کرونا خبر داد و گفت:معاون توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه  شیوع پیک چهارم بیماری کرونا طبق نامه ای اعلام نموده چنانچه هر کدام از کارکنان مدیران در مجالس شادی و عزاداری و انتخاباتی مشاهده شوند به تبع به تخلف اداری معرفی و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شوند.

وی ادامه داد: چنانچه  رئیس آن اداره در این زمینه کوتاهی نماید با آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 معاون فرماندار گچساران  ادامه داد: با توجه به سرعت انتشار ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم تجمعی با هرعنوان در شهرستان ممنوع  و با برگزار کنندگان برخورد می شود.

 سجادپور با بیان اینکه شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا  در سطح  روستاها در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار  دارد، گفت:  انتظار می‌رود با همکاری ریش سفیدان و معتمدان محله نسبت به شناسایی بیماری کرونا  در سطح روستاها همکاری شود.

 وی اذعان کرد: دهیاران نسبت به هرگونه تجمع در سطح روستاها  جلوگیری کنند.

 معاون فرماندار گچساران  ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات ستاد کرونا استان که مورد تاکید قرار گرفت راه اندازی آزمایشگاه  PCRدر شهرستان های کهگیلویه و گچساران است.

سجادپور بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد ابتلا و فوتی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نسبت به تعطیلی کارگاه های کارگری اقدام شود.

 معاون فرماندار گچساران عنوان کرد: تعدادی از صاحبان سالن های ورزشی از مصوبات ستاد کرونا سرپیچی کرده و پلمب سسالن ها را شکسته که این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول