اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بررسی مشکلات قضایی 32 هزار و 873 نفر در آذربایجان‌شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال گذشته مشکلات قضایی نزدیک به 32 هزار نفر از مراجعان دستگاه قضایی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

بررسی مشکلات قضایی  32 هزار و 873 نفر  در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی دستگاه قضایی بودن در کنار مردم است، اظهار داشت: حفظ کرامت ارباب رجوع ولو اینکه مجرم باشد و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در اولویت امور تشکیلات قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: در راستای سیاست‌های تحولی رئیس قوه قضائیه در خصوص حفظ کرامت ارباب رجوع و نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی و حل و فصل مشکلات شهروندان بیش از 8 هزار دیدار مردمی برگزار و با همت و تلاش همکاران قضایی و اداری دستگاه قضایی در استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مشکلات قضایی 32 هزار و 873 نفر از مراجعان دستگاه قضایی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از مجموع دیدارهای انجام شده 5 هزار و 425 فقره پرونده از طریق دادگستری مرکز استان آذربایجان‌شرقی در قالب 560 دیدار مردمی با همت و تلاش همکاران حوزه ریاست و معاونان قضایی و دادستان مرکز استان بررسی شده است.

وی ادامه داد: همچنین 26 هزار و 448 فقره پرونده با همکاری و تلاش همکاران قضایی شهرستان‌های استان طی 7 هزار و 652 جلسه مورد بررسی شده است.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول