اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

لاریجانی: نقش آفرینی کم نظیر سردار حجازی در تقویت جبهه مقاومت الگویی درس آموز است

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی تاکید کرد: تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر سردار سید محمد حجازی در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

لاریجانی: نقش آفرینی کم نظیر سردار حجازی در تقویت جبهه مقاومت  الگویی درس آموز است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت سردار پر افتخار و جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمد حجازی را تسلیت گفت. 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج ملکوتی  مجاهد  مومن و خستگی ناپذیر،  سردار پرافتخار سید محمد حجازی،  جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان  اینجانب و همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس، در طول دوران جنگ تحمیلی، با قبول مسئولیت های مخاطره آمیز ، نهایت اخلاص و ایثار را  در عرصه جهاد فی سبیل الله  تبلور بخشید و  پس از آن نیز در عرصه های گوناگون  خدمت به نظام اسلامی اهتمامی مجدانه داشت.

تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر آن سردار رشید اسلام در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

اینجانب فقدان تلخ این سردار شجاع و عزت آفرین را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز آن مرحوم، فرماندهان،  مسئولان و همرزمان ایشان در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم تعالی درجات‌ و حشر  با اولیای الهی و  یاران شهیدش و برای بازماندگان‌ صبر و شکیبایی مسالت‌ دارم. 
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول