اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخورد با افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی در یاسوج/ اضافه‌ شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج با اشاره به اینکه اخذ هرگونه کرایه اضافی از مسافران ممنوع است گفت: در صورت رعایت نکردن قانون و افزایش کرایه توسط هر تاکسی با متخلف به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی در یاسوج/  اضافه‌ شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ضرغام خلقی‌پور با اشاره به اینکه اخذ هرگونه کرایه اضافی از مسافران ممنوع است افزود: در صورت رعایت نکردن قانون و افزایش کرایه توسط هر تاکسی با متخلف به شدت برخورد می‌شود.

 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج ادامه داد: افزایش نرخ کرایه باید روند قانونی را طی کند و ما در این رابطه درخواست افزایش را برای شورای شهر یاسوج قبل از نوروز ارسال کردیم و امسال بدون اینکه به ما اعلام شود برخی از رانندگان اقدام به افزایش کرایه‌ها کردند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج با اشاره به نرخ تورم و افزایش هزینه‌ها افزود: به مسیر‌های شهر یاسوج اتوبوس اضافه شده و با برنامه ریزی منظم هیچ اتوبوسی زمان زیادی در ایستگاه نمی‌ماند.

خلقی پور اضافه کرد: این اتوبوس‌ها به صورت گردشی هستند، اما متاسفانه مردم حتی با وجود رایگان شدن حمل و نقل در هفته اول از اتوبوس‌ها استقبال نکردند و این موضوع در افزایش خودسرانه کرایه تاکسی با توجه به استقبال مردم تاثیر داشته است.


خلقی پور افزود: افزایش نرخ در کشور وجود داشته و رانندگان یاسوج هم دارای حق و حقوقی هستند و نیاز است شورای شهر در این رابطه توجه داشته باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج تاکید کرد: کرایه نفر چهارم در تاکسی‌ها دیده نشده و هزینه را باید مسافران پرداخت کنند.

وی با اشاره به شماره تلفن تخلفات رانندگان تاکسی گفت: شهروندان با تماس با شماره ۳۳۳۴۷۲۹۸ می‌توانند رانندگان متخلف را معرفی کنندتا برابر قانون با آنان برخورد شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول