اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا: «سردار حجازی» نظامی مومن در تراز انقلاب اسلامی بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پیامی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا: «سردار حجازی» نظامی مومن در تراز انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پیامی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/23)

خبر شهادت جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی که بیش از چهار دهه مجاهدت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردها و ارزشهای این نظام موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این نظامی مومن در تراز انقلاب اسلامی از جمله فرماندهان و رزمندگان شاخص بود که منشاء خدمات در طول جنگ تحمیلی و در مصاف با دشمن بعثی بود و پس از دوران پرشکوه دفاع مقدس در مسئولیت های مهمی که داشت به خصوص در مسئولیت فرمانده نیروی مقاومت بسیج نقش ارزنده ای در بسیج مردمی و در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ایفا نمود ومرد همه ی میدان های فضیلت و مردانگی و بزرگواری بود.

در سال های اخیر این مجاهد خستگی ناپذیر تجارب گرانبهای خود را در عرصه مقابله با تکفیری ها به کار گرفت و تلاش خود را در تقویت محور مقاومت به کار بست تا شر آمریکا و ایادیش را از منطقه بیرون کند.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا فقدان جانسوز این مجاهد و سردار والامقام و برادر شهید و جانباز دفاع مقدس را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز و همه همرزمان و همسنگران وی در نیروهای مسلح و ملت شهید پرور ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای ایشان علو درجات و برای خانواده ی سرافرازشان سلامتی و طول عمر مسئلت داریم».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول