اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی به شهادت سردار حجازی/ سلام ما را به حاج‌قاسم برسان

انتشار خبر عروج شهادت‌گونه سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

واکنش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی به شهادت سردار حجازی/ سلام ما را به حاج‌قاسم برسان

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، شب گذشته روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرافراز، جانباز عالیقدر سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی ، بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

این خبر با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. بخشی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.

 

 

میثم مطیعی
چندین بار در لبنان خدمتش رسیدم. یک مرد بزرگ و تکرار نشدنی را از دست دادیم. چه خبر تلخی بود #سردار_حجازی

 

آسید پویان حسین‌پور
سردار سید محمد حجازی(که این روزها در قامت جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه خدمت میکرد) زمانی فرمانده ما در بسیج بود. بخش زیادی از خاطرات خوب ما در بسیج با اسم و امضای سردار حجازی عجین شده..
خبر درگذشتش هم ناراحت‌کننده‌ای بود و هم خاطرات تلخ و شیرینی را زنده کرد..
روحش شاد..

 

عطیه شاپوری
صلواتی بفرستید برای شادی روح سردار حجازی که گفتند اگر ما در جبهه‌ی مقاومت ‌نباشیم خداوند افراد دیگری را برای این رسالت انتخاب میکند و تا لحظه‌ی آخر پای رسالت خود ایستاد.


 

 

 

محمد شیروانی
زندگی سردار حجازی، تعبیر دقیق جمله حاج قاسم سلیمانی‌ست که گفته بود "شرط شهید شدن، شهید بودن است". از بسیج سازندگی، تا فتنه ۸۸، از توانمند سازی سازی حزب الله، تا مبارزه با تکفیری‌ها، از دفاع از یمن، تا آرمان قدس، هرچه کرد در پازل "شهید بودن" بود؛ خوش به سعادتش!

 

محمدرضاکرلو
خوش برخورد، فروتن، دلنشین و عزیز بود. با یکبار دیدنش میفهمیدی چقدر مخلص و مشتی است. روحش شاد #سردار_حجازی


 

 

 

 

سید نظام‌الدین موسوی
سردار حجازی حقیقتاً از سرمایه های گرانسنگ سپاه بود. کارآمد و اندیشمند و البته در اوج فروتنی و تواضع. از نیروی مقاومت تا جبهه مقاومت یادگارهای فراوانی از همت و اندیشه راهبردی او به جا مانده است. روحت شاد و یادت جاودانه باد سردار بی ادعا.

 

عبدالله گنجی
از #سردار_حجازی تلخ ترین خاطره١٠سال فرماندهی بسیج را پرسیدم گفت:در قضیه کوی دانشگاه ٧٨ضد انقلاب به سمت بیت میرفت،دوگردان بسیجی را احتیاطا داخل مسجد جمهوری بردیم.یک مسئول عالی کشور زنگ زد که چر این کار را کردید؟گفتم ضد انقلاب جولان میدهد شما تحمل بسیجیان در مسجد بسته را ندارید؟

 

محسن رضایی
بعد از برادرم قاسم، #سردار_حجازی با ویژگی‌های کم‌نظیرش درفرماندهی وراهبری ،درکنار برادرم قاآنی، نقش مهمی در هدایت ماموریت های راهبردی نیروی قدس سپاه داشت. عروج این سرباز برومند اسلام را به فرمانده عزیزمان تبریک‌ و تسلیت می‌گویم.

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول