اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز فعالیت‌های شهرستانی شورای ائتلاف در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشکیل این شورا در شهرستان‌های ده‌گانه استان خبر داد.

آغاز فعالیت‌های شهرستانی شورای ائتلاف در چهارمحال و بختیاری

مرتضی سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شواری ائتلاف نیروهای انقلاب متشکل از کلیه تشکل‌های انقلابی است که در این دوره انتخابات تلاش شده ارتباط قوی با همه افراد و متنفذین جامعه با  طرز تفکرهای مختلف گرفته شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تشکیل شواری ائتلاف در حال حاضر در شهرستان‌های 10گانه استان در دستور کار است و در روزهای آینده تکمیل و با هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف شهرستان‌ها، شورای ائتلاف استان نیز ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز نظرات کل اعضای شورای شهرستان‌ها گرفته خواهد شد و به دفتر مرکزی ارسال می‌شود.

سجادی اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در حال ایجاد بستری در فضای مجازی هستیم تا جلسات شورا به صورت مستمر و پرشور برگزار شود و تلاش کردیم به هر نحوی که از دستمان بر می‌آید به افراد دغدغه‌مندی که قصد فعالیت در انتخابات دارند کمک شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر به دلایل مختلفی از جمله شیوع ویروس کرونا فضای انتخاباتی کمی سرد است که در روزهای آینده با همکاری دغدغه‌مندان و متنفذین استان تحولی ایجاد خواهیم نمود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول