اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس: سردار حجازی با شوق شهادت پیوسته در تلاش و مجاهدت بود

در پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه آمده است: سردار حجازی با شوق شهادت و در پی جلب رضایت حق‌تعالی، پیوسته در تلاش و مجاهدت بود

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس: سردار حجازی با شوق شهادت پیوسته در تلاش و مجاهدت بود

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی از فرماندهان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و جانشین فرماندهی سپاه قدس که دوران حیاتش سرشار از مجاهدت و تحکیم پایه‌های امنیتی و دفاعی کشور بود، موجب تأسف و تألم همگان گردید و بار دیگر غمی سنگین را بر دل‌های عاشق حرم آل الله و مجاهدان راه خدا نشاند.

مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیز سفر کرده در طول هشت سال دفاع مقدس از آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی تا پایان روزهای نبرد، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات‌الصالحات آن سردار گران‌قدر ثبت و ضبط شده است. تلاش بی‌وقفه این سردار پرتوان و اخلاق مدار پس از دفاع مقدس نیز در صحنه‌های مختلف ادامه یافت و منشأ اثرات فراوانی گردید. او در سمت فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، جانشینی فرمانده کل سپاه پاسداران و جانشینی فرمانده نیروی قدس یک پاسدار همیشه آماده جان‌فشانی و در صحنه بود.

سردار حجازی با شوق شهادت و در پی جلب رضایت حق‌تعالی، پیوسته در تلاش و مجاهدت بود و در دفاع از مکتب متعالی اسلام ناب محمدی (ص)، به ‌ویژه در همراهی و همرزمی با سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لحظه‌ای از پای ننشست و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس شهادت آن فرمانده جانباز را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران، نیروی قدس، خانواده مکرم، همرزمان و فرماندهان دفاع مقدس تبریک و تسلیت می‌گوید، إن‌شاءالله خداوند متعال روح پاکش را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول