اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

احتمال کناره گیری کلوپ از لیورپول به خاطر جنجال سوپر لیگ

مخالفت یورگن کلوپ با حضور در رقابت های به اسم سوپر لیگ ممکن است منجر به استعفای وی از مقامش شود.

احتمال کناره گیری کلوپ از لیورپول به خاطر جنجال سوپر لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس، انتشار یک خبر جنجالی که نه فقط قاره اروپا بلکه فوتبال جهان را تحت تاثیر قرار داده، ممکن است منجر به خروج مربی موفقی همچون یورگن کلوپ از مقامش شود.

بعد از آنکه شب گذشته 12 تیم اروپایی منچستریونایتد، لیورپول، منچسترسیتی، تاتنهام، چلسی، آرسنال، رئال مادرید، آتلتیکومادرید، بارسلونا، یوونتوس، آث و اینترمیلان خبر از تاسیس مسابقات سوپرلیگ در تابستان امسال دادند، با واکنش تند دو سازمان بزرگ فیفا و یوفا مواجه شدند.

پس از آن حتی فدراسیون ها و لیگ های سه کشور انگلیس، ایتالیا و اسپانیا نیز همسو با یوفا و فیفا این حرکت را محکوم کرده و آن قانون شکنی دانستند.

در پی آن چهره های صاحب نام فوتبال، به خصوص در جزیره همچون سرآلکس فرگوسن، گری لینه کر، گری نویل و ... این رفتار را نادرست و شرم آور از سوی تیم های انگلیسی خواندند.

امروز رسانه های انگلیسی با تحلیل اتفاق رخ داده، به نشانه های از دوگانگی و اختلاف در در 6 تیم مذکور اشاره کردند.

طیف گسترده ای از نشریات بریتانیایی عنوان کردند که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و موفق تیم لیورپول با برگزاری چنین مسابقاتی مخالف است.

رسانه های همچون گل، فوتبال لندن، دیلی میرر، دیلی میل، مترو و ... عنوان کردند 2 سال قبل کلوپ مخالفتش را با چنین ایده ای ابراز داشته و اکنون نیز همان نظریه را دارد.

سایت اشپوکس آلمان با تحلیل این وضعیت، عنوان کرد این اختلاف تا آنجا ممکن است پیش رود که کلوپ قید قراردادی که تا سال 2023 با لیورپول را دارد، بزند و از مقامش استعفا دهد.

براساس آنچه از سوی این رسانه عنوان شد، کلوپ تاکنون نشان داده که پای حرف ها و باورهایش می ایستد و محکم است. او چندین هفته قبل در زمانی که بحث انتخاب جانشین برای یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان مطرح شد، با وجود همه علاقه ای که برای کار در تیم کشورش داشت، از احترام به قراردادش با لیورپول گفت و این که در نظردارد حتی بعد از اتمام همکاری با تیم آنفیلدی، یک سال به خود استراحت بدهد.

اکنون نیز با نظریه مسابقات سوپر لیگ شدید مخالف است و در صورت اجرایی شدن چنین طرحی، حاضر نیست برخلاف باور خود، بماند و با باشگاهش همسویی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول