اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بستری ۲۴ بیمار جدید کرونایی در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از بستری ۲۴ بیمار جدید مبتلابه کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه خبر داد.

بستری ۲۴ بیمار جدید کرونایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، پیرامون آخرین آمار شیوع کرونا اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۲۲ هزار و ۸۵۲ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۹ تا۳۰ فروردین‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون، به پنج هزار و ۴۱۰ نفر رسیده است و ۱۷ هزار و ۴۴۲ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

دانایی ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به چهار هزار و ۵۲۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول