اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان شمالی جزو استان‌های برتر ثبت‌نام در شوراهای روستایی و عشایر

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ درصد روستاهای استان به حدنصاب برگزاری انتخابات رسیدند و خراسان شمالی در ردیف استان های برتر در این شاخص قرار گرفت.

خراسان شمالی جزو استان‌های برتر ثبت‌نام در شوراهای روستایی و عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمد برادران در نشست ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات در تمامی روستاهای بالای ۲٠ خانوار استان برگزار خواهد شد. 

وی گفت: در بحث انتخابات دو موضوع مهم تأمین، تجهیز و پیش بینی امکانات و مشارکت است که در بحث تامین امکانات هماهنگی های لازم در دست اقدام است.

برادران تصریح کرد: در بحث افزایش مشارکت، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان باید با کمک رسانه ها با تمام توان پای کار باشد. 

در ادامه این نشست حامد مسعودی فر رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان نیز گفت: از بدو شروع انتخابات با دستور وزیر کشور این کمیته اقداماتی مانند انتشار اخبار، طراحی پوستر، مکاتبه با دستگاه های اجرایی جهت اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ها برای ورود به اطلاع رسانی فرآیند انتخابات در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول