اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

برنامه های انتخاباتی رادیو پیام و آوا/ تولید ۳۹۴۰ دقیقه برنامه

مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا از تدارک ویژه برنامه های انتخاباتی خبر داد و گفت: در مجموع تا زمان برگزاری انتخابات ۳۹۴۰ دقیقه برنامه تولید و پخش خواهیم کرد.

برنامه های انتخاباتی رادیو پیام و آوا/ تولید ۳۹۴۰  دقیقه برنامه

شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حل مشکلات داخلی و بین‌المللی ازاهمیت بالایی برخورداراست. بنابراین برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود. 

وی ادامه داد: رادیو پیام و رادیو آوا بعنوان دو رسانه شنیداری مقبول و پرطرفدار جامعه با تولید و پخش ویژه برنامه های انتخاباتی با هدف برگزاری انتخابات با شکوه از هموطنان دعوت به مشارکت حداکثری می کند.

مدیر رادیو پیام افزود: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با برنامه های متنوعی از قبیل هر رای یک پیام، ایستگاه انتخابات، دعوت، نسخه اصلی، پیام ولایت، روزخوب خبرخوب، روز شمار انتخابات، پیام مردم و پخش موسیقی و ترانه های ملی و میهنی با هموطنان در سراسر ایران اسلامی به استقبال انتخابات می رود.

ملازاده در ادامه گفت: رادیو پیام و رادیو آوا در مجموع تا زمان برگزاری انتخابات با تولید و پخش 3940 دقیقه برنامه به صورت روتین  برای مشارکت حداکثری و پرشور هموطنان در انتخابات  تهیه و تدارک دیده است.

وی اظهارداشت: همچنین فضای مجازی رادیوهای پیام و آوا همسو با شبکه ضمن اطلاع رسانی لازم ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبانش خواهند داشت.

ملازاده در پایان گفت: رادیو تصویری پیام و آوا نیز در این ایام با تهیه و پخش اسلایدهای مختلف اطلاع رسانی با موضوع انتخابات تعامل سازنده با مخاطبان در سراسر کشور دارد شنوندگان برنامه های رادیو پیام و رادیو آوا و همچنین بیندگان محترم رادیو تصویری پیام و آوا می توانند با تعامل بیشتر با این دو رادیو تصایر مرتبط را برای پخش با نام و تصویر خودشان از طریق درگاه های ارتباطی شبکه ارسال و از رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول