اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار سلیمانی: شهید حجازی سرداری مقتدر و هوشمند بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، این شهید را سرداری مقتدر و هوشمند برشمرد.

سردار سلیمانی: شهید حجازی سرداری مقتدر و هوشمند بود

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، این شهید را سرداری مقتدر و هوشمند برشمرد.

متن پیام به شرح زیر است:

و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا "

سلام علیکم بما صبرتم

درود و تحیت خداوند تبارک و تعالی بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به ارواح طیبه شهداء و سلام بر مردان بزرگی که مخلص و بی ادعا در امتداد خط کربلا و در رکاب ولایت با ایثار پاره تن خویش ، حماسه و ایثار را رقم زدند تا عزت و استقلال نظام مقدس برآمده از خون شهیدان آسیب ناپذیر باقی بماند.

دیگر بار و و در ماه ضیافت الله شاهد شهادت و پرواز مهاجری دیگر از از تبار مجاهدان فی سبیل الله و درس آموزان مکتب سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و علمدار شهیدانش ابوالفضل العباس (ع) هستیم، سرداری مقتدر و هوشمند که پس از سالیانی تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات وارده در دوران دفاع مقدس ، نهایت قفس تن بشکست و به ملکوت اعلی پرکشید و در جوار افلاکیان سکنی گزید.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان میهنمان شهادت آن فرمانده دلاور بسیجی، دلیرمرد عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام برادر سیدمحمد حسین زاده حجازی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی)

خانواده معزز و صبور شهید،بازماندگان، خیل عظیم بسیجیان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول