به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مرتضی حاجیانی در نشست خبری که در ساختمان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: براساس منطقی که برفضای مجازی باید حاکم باشد تلاش می شود سازمان ها به صورت هوشمند در بیایند.
وی با بیان اینکه شیوه سنتی دیگر پاسخگوی مدیریت فضای جامعه امروز نیست، تصریح کرد: مهمترین گامی که می توان در این زمینه طراحی کرد، ایجاد شهر مجازی فرهنگی است و تولید کنندگان محتوا و مبلغان در حوزه جریان سازی مورد حمایت قرار بگیرند.
مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با بیان اینکه بایدنقشهای مکمل در کنار تولیدگران محتوا فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: در این صورت حوزه جریانسازی در فضای مجازی تقویت می شود.
وی با بیان اینکه در فضای مجازی با کاربرانی طرف هستیم که صاحب فکر و فعالیت اجتماعی هستند، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به سمت راهبری فضای مجازی توسط کاربران حوزه فرهنگی میرود تا جریانات مختلف فرهنگی را راهبری کرده و این همان شهر مجازی است که مبتنی بر جامعه مدنی شکل میگیرد.
مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه افزود: شهر مجازی بهعنوان بستر ارتباطی است که نقش تولیدگر، توزیعگر محصول و فناور در ایام ماه رمضان در آن تعریف شده و در حال انجام است.
انتهای پیام/78005