اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی: حمایت قوه قضائیه از تولید و جلوگیری از توقف فعالیت واحد‌ها ستودنی است

دبیر انجمن کارفرمایی پتروشیمی: اهتمام قوه قضائیه برای حمایت از بخش تولید و جلوگیری از توقف فعالیت واحد‌های تولیدی در کشور ستودنی است.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی: حمایت قوه قضائیه از تولید و جلوگیری از توقف فعالیت واحد‌ها ستودنی است

 دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به برگزاری جلسات فعالان اقتصادی با مسئولان ارشد کشور اظهار کرد: در مواقعی که مسئولین ارشد نظام به دنبال آگاهی از وضعیت دقیق اقتصاد کشور هستند اقدام به برگزاری جلسات با بخش خصوصی، کارآفرینان و صادرکنندگان می‌کنند.

احمد مهدوی ابهری تصریح کرد: علاوه بر وظایف اصلی قوه قضاییه در کشور و حضور این نهاد حاکمیتی در جلسه سران قوا، آگاهی رئیس قوه قضائیه از مشکلات بخش اقتصادی می‌تواند کمک فراوانی در جهت تسریع و برداشته شدن این موانع کند.

وی با بیان اینکه اهتمام قوه قضائیه برای حمایت از بخش تولید و جلوگیری از توقف فعالیت  واحد‌های تولیدی در کشور ستودنی است، تاکید کرد:  آیت‌الله رئیسی در جلسه اخیر با بخش‌های تولیدی و کارآفرینان و صادرکنندگان، ضمن گفت‌وگو با فعالان بخش اقتصاد، از تولید حمایت کردند.

ابهری بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در این جلسه بنده مطرح کردم و آیت الله رئیسی بر آن تاکید داشتند بحث امنیت اقتصادی بود، امنیت اقتصادی شاخه‌های متفاوتی دارد که در صورت شکل‌گیری آن میزان نقدینگی موجود در بازار به سمت تولید حرکت خواهد کرد و با هدایت این نقدینگی می‌توان بدون نفت اقتصاد کشور را اداره کرد و هیچ مشکلی در خصوص کمبود ارز وجود ندارد و اقتصاد کشور از حالت تک محصولی نیز خارج خواهد شد.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی تصریح کرد: در صورت حمایت از اقتصاد به معنای واقعی شاهد افزایش تولید و به تبع آن افزایش اشتغال زایی در کشور خواهیم بود.

وی افزود: نقش بخش خصوصی در شرایط فعلی به این شکل تعریف می‌شود که باید با ارائه اطلاعات دقیق به مدیران و مسئولین ارشد کشور و تصمیم گیری صحیح برای عبور از مشکلات اقدام کنند.

مهدوی ابهری بیان کرد: برخی از تصمیمات دولتی به دلیل عدم در نظر گرفتن شرایط اقتصادی واقعی کشور مشکلات فراوانی را برای فعالان حوزه داشته است و خطای تصمیم گیری را افزایش داده است، که می‌توان به قیمت‌گذاری دستوری در برخی از کالا‌ها اشاره کرد که در جلسه اخیر نیز به این موضوع پرداخته شد.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی عنوان کرد: برگزاری جلسه با مسئولان ارشد قوت قلب مناسبی به فعالان اقتصادی کشور که در شرایط بحران و محدودیت‌های بین‌المللی برای اعتلای کشور فعالیت دارند، به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول