اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

گره کور ۱۸ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد باز شد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از باز شدن گره ۱۸ ساله هتل صخره ای خرم‌آباد خبر داد.

گره کور ۱۸ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و گردشگری در لرستان اظهار کرد: هتل صخره‌ای خرم‌آباد از جمله نمادهای شکست طی سال‌های اخیر بود، به‌گونه‌ای که ۱۸ سال به صورت نیمه‌کاره رها شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار قبلی مجموعه خلع ید شد و فرد جدیدی در مزایده شرکت و برند شد، با این وجود سرمایه‌گذار فعلی نتوانست با مدیران استانی به توافق برسد و درخواست ۵ هزار مترمربع زمین برای توسعه هتل را داشت که مورد موافقت قرار نگرفته بود، از این‌رو ساخت هتل نیمه‌کاره باقی ماند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به درخواست سرمایه‌گذار هتل صخره‌ای خرم‌آباد به این طرح ورود پیدا کردم، افزود: با بازدید از مجموعه و هماهنگی با استاندار جلسات متعددی با مسوولان ذی‌ربط برگزار شد.

ویسکرمی بیان داشت: در نهایت زمین قیمت‌‌گذاری و بنا شد ۵ هزار مترمربع زمین بر اساس قیمت کارشناسی به سرمایه‌گذار واگذار گردد.

وی با اشاره به برخی شبهات در فضای مجازی مبنی بر ارزان بودن قیمت، گفت: کاربری زمین واگذارشده گردشگری است و با کاربری ساختمانی متفاوت بوده و هیچ‌گونه شبهه و تردیدی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مقرر شد مطابق ماده ۲۲ اجاره به شرط تملیک ۵ ساله به سرمایه‌گذار واگذار شود، در صورت انجام و ادامه کار زمین با پرداخت وجه کارشناسی به سرمایه‌گذار پرداخت و قادر به توسعه و تکمیل هتل خواهد شد.

ویسکرمی با اشاره به حل مشکل بیمارستان مهرگان خرم‌آباد، باز شدن گره ۱۸ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد را نکته مثبتی برای این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول