اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: مراقب ورود مجدد خودروسازان بدعهد غربی به بازار کشور باشیم

نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: تجربیات متعدد ما با خودروسازان غربی شکست خورده است زیرا مکرر در بزنگاه‌ها صنعت خودورسازی ما را تنها رها کرده و رفته‌اند، از این رو باید مراقب باشیم مجدداً مرتکب خطاهای گذشته نشویم.

نماینده مجلس: مراقب ورود مجدد خودروسازان بدعهد غربی به بازار کشور باشیم

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره زمزمه ورود برخی خودروسازان خارجی و برندهای خارجی به داخل کشور اظهار داشت: در بحث ورود مجدد سرمایه‌گذاران خارجی در عرصه خودرو و قطعه‌سازی خودرو باید بگوییم تجربیات متعدد ما با طرف‌های خارجی مخصوصاً طرف‌های غربی تجربه شکست خورده است و مکرر در زمان‌ها و بزنگاه‌ها اینها پشت ما را خالی کرده‌اند و در زمان نیاز سرمایه‌ خود را برداشته و صنعت خودورسازی ما را تنها رها کردند.

وی افزود: توصیه می‌کنیم در این زمینه اتکا به داخل و توانمندی‌های درونی و استعدادهای داخلی اولویت اول قرار گیرد به ویژه عزیزان جهاد خودکفایی و افرادی که در عرصه فناوری‌های نظامی پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند می‌توانند در همین عرصه استعداد خود را وارد کرده و قطعه‌سازی را انجام دهند کما اینکه تجربیاتی را داشته‌ایم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: اگر در مواردی اضطرار به سرمایه‌گذاری خارجی شد قطعاً باید با طرف‌های طرف حساب شویم که سابقه خوش عهدی آنها را داریم. ولی آنهایی که سابقه بدعهدی دارند نباید بگذاریم مجدد اشتباهاشان را تکرار کنند چرا که آزموده را آزمودن خطا است بنابراین این موضوع از نظر عقلی و شرعی مسئله‌ای است که انسان نباید نه در زندگی شخصی خود و نه زندگی مدیرتی مرتکب شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان گفت:‌ یقیناً با توجه به اینکه بحث‌های مراوداتی در کشورهای بلوک شرق داریم و کشورهایی که سابقه خود را با خوش عهدی نشان دادند باید مراقب باشیم مجدداً مرتکب خطاهای گذشته نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول