اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریدونی: وقفه‌های برنامه مسابقات ما را اذیت می کند/ منتظر رای پرونده مهدی‌پور،اسماعیلی‌فر و پهلوان هستیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: دربرنامه ما چندین بار وقفه ایجاد شد که این مساله اذیت کننده است.

فریدونی: وقفه‌های برنامه مسابقات ما را اذیت می کند/ منتظر رای پرونده مهدی‌پور،اسماعیلی‌فر و پهلوان هستیم

مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فعلی ذوب‌آهن اظهار داشت: خداراشکر، همه چیز خوب و آرام است. تیم مدتی در استراحت بود و از امروز تمرینات را آغاز می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به دو بازی قبلی این تیم عنوان کرد: تیم از ابتدای سال1400 روند خوبی را در پیش گرفته، دو بازی امیدوار کننده را پشت سر گذاشتیم. در بازی با صنعت نفت آبادان موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم با تعداد گل‌های زیادی برنده شویم. مقابل پدیده هم بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم برنده باشیم اما به هرحال تیم میزبان دقایقی فشار آورد و به گل مساوی رسید.

وی افزود: در کل از شرایط تیم و عملکرد بازیکنان و کادرفنی راضی هستیم. با اینکه بازی‌های سختی مقابل تیم‌های استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر، سپاهان و... داریم اما با این روندی که دیده‌ایم صددرصد امیدواریم مجتبی حسینی تیم را از انتهای جدول جدا کند و به جایگاه خوبی برساند.

وی در مورد برگزاری کلاس آموزشی برای کارکنان باشگاه ذوب‌‌آهن عنوان کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده در باشگاه آموزش بود که این کار را انجام دادیم. همه اعضای باشگاه باید از آموزش‌های لازم و تخصصی بهره‌مند شوند و ما این آموزش‌ها را در سطوح بالاتر باشگاه نیز برگزار می‌کنیم و ادامه می‌دهیم.

فریدونی در مورد وقفه زیاد در برنامه بازی‌های ذوب‌آهن گفت: چندین بار در برنامه ما وقفه ایجاد شد که این مساله ما را اذیت می‌کند. شرایط کار با این وقفه‌ها سخت می‌‌شود. هرچند که تیم‌های کشورمان در آسیا هستند و بعد از آن هم بحث تیم‌ملی مطرح است. سازمان لیگ و فدراسیون هم محدودیت‌هایی دارند اما به هرحال این وقفه‌ها برای ما کار را سخت‌تر می‌کند، زمانبر و هزینه بر است.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است با توجه به زمان زیادی که در برنامه ذوب‌‌آهن وجود دارد، برپایی اردویی برای تیم در نظر گرفته شود، اظهار داشت: مجتبی حسینی با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌هایی که برای رفت و آمد و جا به جایی تیم وجود دارد، درخواستی نداشته اما درکل آمادگی برپایی اردو برای تیم را داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد آخرین وضعیت پرونده‌‌های مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان گفت: در مورد این پرونده‌ها در جلساتی که برگزار شد مستندات و لایحه دفاعی خودمان را ارائه دادیم و اکنون منتظر رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هستیم. هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول