اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

عضو کنگره آمریکا: شبکه‌های اجتماعی باعث هرج و مرج شده‌اند!

بوهنر رسانه‌ها را مقصر می‌داند که به افراط‌ گرایان تندرو بستری برای تسلط بر سیاست داده‌اند.

عضو کنگره آمریکا: شبکه‌های اجتماعی باعث هرج و مرج شده‌اند!

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، «جان آ. بوهنر» سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان، روز یکشنبه، رسانه های خبری را به دلیل دادن پلتفرمی به «احمق ها»(knuckleheads) تندروهای حزبی، مقصر دانست که به آنها امکان تسلط بر سیاست های ایالات متحده را داده است.

وی افزود: تنها چیزی که امروز نسبت به زمان حضور من متفاوت است این است که کسانی که خواهان هرج و مرج هستند از یک بستر بزرگتر برخوردار هستند. ۳۰ سال پیش، هیچ پلتفرمی وجود نداشت. ما همیشه برخی از افراد را در حاشیه، راست و چپ داشتیم، اما مطبوعات هرگز به آنها توجهی نمی کردند.

جمهوریخواه اوهایو، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به عنوان سخنگو فعالیت می کرد، رادیو گفتگو، اخبار کابلی، و همه این پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی را به دلیل ایجاد راهی برای ایجاد هرج و مرج مقصر می داند.

بوهنر گفت: شبکه های اجتماعی باعث جلب توجه بیشتر آنها می شود. آنها قادر به جمع آوری پول بیشتر هستند. و ایده حاکمیت برای اکثر آنها موضوعی خارجی است.

جنبش «tea party»(تی پارتی) با لیدرهایی چون سناتور «تد کروز»، جمهوری خواه تگزاس، در زمان ریاست بوهنر مورد توجه قرار گرفت.

سخنگوی پیشین گفت برخی از این اعضای جمهوری خواه بسیار خوب شدند، در حالی که برخی دیگر برای دستیابی به هر کاری در کنگره با او درگیر شدند.

وی گفت: در هر روز، من دهها نفر بودند که من آنها را احمق ها می نامم که هرج و مرج طلب بودند.

بوهنر برای تبلیغ کتاب خود «در خانه: خاطرات واشنگتن» که هفته گذشته منتشر شد، در برنامه گفتگوی یکشنبه حضور یافت.

 او  در این کتاب، جزئیات اتفاقات پشت پرده واشنگتن را در حالی که در راس حزب جمهوری خواه بود، مرور می کند. اگرچه او حاضر نشد مسئولیت حاشیه های ایجاد شده حزب خود را بپذیرد و مورد توجه قرار گیرد.

جمهوری خواهان محافظه کار توانستند آقای بوهنر میانه رو را به خاطر سازش بیش از حد با دموکراتها، به ویژه با اوباما رئیس جمهور پیشین، از از سخنگویی کنگره کنار بگذارند.

بوهنر گفت که یکی از بزرگترین پشیمانی های وی در مدت حضور در مجلس عدم دستیابی به توافق نامه دو جانبه در مورد اصلاحات مهاجرت با آقای اوباما است.

وی همچنین گفت که دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در مورد خشونت با اسلحه حد وسط ندارند، اما رهبران باید برای حل مشکل تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده گرد هم آیند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول