اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جامعه باوجود پلیس روانشناس بالنده می‌شود

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی را بداند، گفت: جامعه باوجود پلیس روانشناس اجتماعی بالنده می‌شود.

جامعه باوجود پلیس روانشناس بالنده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی به همراه جمعی از معاونان این نیرو با تسلیت ارتحال شهادت گونه سردار محمد حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس نیروی سپاه پاسداران به ملت ایران به‌ویژه نیروهای مسلح اظهار کرد: قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم و تلاش‌های امنیت سازان را برای مردم مبرهن و روشن است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در نظام اسلامی دغدغه عالمان دین را دارند جای شکرگزاری دارد، گفت: نیروی انتظامی از دل مردم است و ما دعاگوی کارکنان این نیرو هستیم.

امام‌جمعه رشت به تلاش نیروی انتظامی در سه عرصه امنیت اقتصادی، امنیت فرهنگی و امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: پلیس در رعایت جامعه نسبت به هنجارها باید هوشمندانه، قدرتمندانه و مهربانانه عمل کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی را بداند، بیان کرد: جامعه باوجود پلیس روانشناس اجتماعی بالنده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به فرارسیدن فصل گرما و استفاده مردم از ساحل و تفرجگاه‌ها اشاره کرد و گفت: حضور فیزیکی و میدانی پلیس در طرح‌های دریا اثرگذار است.

فلاحتی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است، افزود: از هر کاری که پلیس در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان گیلان انجام دهد، حمایت می‌کنیم.

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه‌ای ندارد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار مردم گیلان را ولایتمدار دانست و اظهار کرد: خوشحالیم در ماه مبارک رمضان در استان شهیدپرور، ولایتمدار و مدافع انقلاب اسلامی حضور پیدا کردیم.

سردار قاسم رضایی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه سال جاری اشاره کرد و افزود: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذارشده و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده، در این حوزه دغدغه‌ای نداریم.

وی با اشاره به اینکه طبق برآوردها مشارکت در انتخابات بسیار بالا خواهد بود، گفت: ملت ایران به آرمان انقلاب اسلامی پایدار است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول