اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

پیام‌های تسلیت دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاهی در پی شهادت سردار حجازی

جمعی از دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاهی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاهی در پی شهادت سردار حجازی

به گزارش خبرتگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاهی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفتند.

* وزیر علوم: سردار حجازی سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت  را از خود به یادگار گذاشت

در همین راستا منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی، درگذشت سرتیپ جانباز سید محمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر درگذشت سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

این سردار بزرگ، سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی را از خود به یادگار گذاشت.

عروج ملکوتی این فرمانده شجاع، مؤمن و ولایت مدار را به محضر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده مکرم ایشان، تسلیت عرض می‌کنم و در این روز‌های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال، برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم.»

* رستمی: سردار حجازی تمام عمر خود را صرف اهتزاز پرچم اسلام و مبارزه با ظلم کرد

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاطی طی پیامی شهادت سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: سردار حجازی تمام عمر با برکت خود را صرف مجاهدت خالصانه در جهت اهتزاز پرچم مستحکم اسلام و مبارزه با ظلم مستکبران و مستبدان کرد و علاوه بر آن، از فرهیختگی و فهم عمیق دینی نیز برخوردار بودند و پس از سال‌ها مبارزه و جهاد در راه عقیده‌ای استوار، اکنون در آغوش همرزمان شهید خود قرار دارد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«الّذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل اللّه بأمْوالهمْ وأنْفسهمْ أعْظم درجةً عنْد اللّه وأولئک هم الْفائزون»

انتشار خبر شهادت سردار عالیقدر و جانباز سرافراز اسلام، سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، داغ دیگری را پس از داغ التیام نیافته شهادت حاج قاسم سلیمانی بر دل مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی گذاشت.

این سردار عزیز، تمام عمر با برکت خود را صرف مجاهدت خالصانه در جهت اهتزاز پرچم مستحکم اسلام و مبارزه با ظلم مستکبران و مستبدان کرد و علاوه بر آن، از فرهیختگی و فهم عمیق دینی نیز برخوردار بودند و پس از سال‌ها مبارزه و جهاد در راه عقیده‌ای استوار، اکنون در آغوش همرزمان شهید خود قرار دارد.

پاداش این زندگی عزتمندانه در راه خدا و صرف عمر، در راه معبود و در معبد جهاد، یقینا جایگاهی عظیم و رفیع در آخرت برای آن سردار سرافراز خواهد بود.

اینجانب شهادت آن جانباز عالیقدر، مدافع وطن و مبارز و مجاهد در راه خدا را به خدمت حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت عزیز ایران، خانواده محترم ایشان و همه همرزمان و همسنگران آن عزیز، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

* بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی: خوشا بر احوال سردار حجازی که در لحظه اجابت دعا در لحظات افطار به سوی معشوقش خوانده شد

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هم در پیامی عنوان کرد: سبز قامتی دیگر از یادگاران انقلاب و دفاع و مقاومت به سوی حق شتافت و همسفره همسنگرانش در بهشت برین شد، خوشا بر احوالش که لباس مجاهدت در راه خدا تنها زمانی از تنش در آمد که لباس سفید آخرت بر تنش نشست و خوشا بر احوالش که در لحظه اجابت دعا در لحظات افطار به سوی معشوقش خوانده شد.

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سبز قامتی دیگر از یادگاران انقلاب و دفاع و مقاومت به سوی حق شتافت و همسفره همسنگرانش در بهشت برین شد، خوشا بر احوالش که لباس مجاهدت در راه خدا تنها زمانی از تنش در آمد که لباس سفید آخرت بر تنش نشست و خوشا بر احوالش که در لحظه اجابت دعا در لحظات افطار به سوی معشوقش خوانده شد. نهال های مقاومتی که ده سال در لبنان برای به ثمر نشاندنشان بی وقفه تلاش کرد، هر روز رشد خواهند کرد و به رشادتش گواه خواهند بود تا روزی که پرچم عدالت موعود برافراشته شود. 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فقدان سربازی از سربازان وفادار انقلاب و میهن "سردار شهید سید محمد حجازی" را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سبزقامتان سپاه پاسداران، خانواده معزز شهید بزرگوار و ملت شریف تسلیت عرض می نماید. از خداوند متعال خواستاریم ما را در راه شهدا استوار نگه دارد.

* نیک روش: خدمات سردار حجازی از یاد جوانان انقلاب اسلامی نخواهد رفت

محمدجواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی هم طی پیامی در پی شهادت سردار سید محمدحسین زاده حجازی اظهار داشت: از این سردار عزیز اسلام، رایحه جهاد و شهادت به استشمام می رسید و ایثار و از خودگذشتگی ایشان چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ نرم و در نهایت دفاع از حرم آل الله و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در آن سوی مرزها از یاد جوانان انقلاب اسلامی نخواهد رفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

عروج سردار جانباز شهید سرافراز سرتیپ سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه که خود یادگار ارزشمندی از دوران پرافتخار دفاع مقدس بودند را به محضر مقام معظم رهبری مد ظله، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می نماییم. 

از این سردار عزیز اسلام، رایحه جهاد و شهادت به استشمام می رسید و ایثار و از خودگذشتگی ایشان چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ نرم و در نهایت دفاع از حرم آل الله و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در آن سوی مرزها از یاد جوانان انقلاب اسلامی نخواهد رفت. 

سازمان بسیج دانشجویی خود را در غم فقدان این سردار عزیز شریک دانسته و انشالله مسیر ایشان که شاگرد مکتب حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری بودند توسط نسل جوان انقلابی ادامه خواهد یافت.

* پیام سیدمحمد حسینی در پی شهادت سردار حجازی 

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و رئیس دانشگاه مذاهب هم طی پیامی شهادت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام حسینی به شرح زیر است:

 وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ

عروج ملکوتی سردار مخلص، فداکار و سرافراز سید محمد حجازی عزیز جانشین دلاور سپاه قدس را تسلیت عرض می کنم. 

سردار حجازی بعد از یک عمر هجرت و جهاد به حاج قاسم و دیگر یاران شهیدش پیوست، یادش گرامی و راهش پر رهرو.

* دفتر تحکیم وحدت: خدمات سردار حجازینشان دهنده زنده بودن نهضت بزرگ امام (ره) برای مقابله با استکبار و دشمنان است

دفتر تحکیم وحدت هم با انتشار پیامی تاکید کرد: حیات طیبه سردار حجازی سرشار از خدمات شایانی به جبهه انقلاب در کشور و منطقه بوده است، خدمات این مجاهد نستوه، نشان دهنده زنده بودن نهضت بزرگ امام خمینی (ره) برای مقابله با استکبار و دشمنان می‌باشد.

متن پیام این اتحادیه دانشجویی در ادامه آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج سردار سرافراز سرلشکر سید محمد حجازی باعث تاثر و تألم خاطر ملت شریف ایران و عاشقان به ولایت گردید.

حیات طیبه سردار حجازی سرشار از خدمات شایانی به جبهه انقلاب در کشور و منطقه بوده است، خدمات این مجاهد نستوه، نشان دهنده زنده بودن نهضت بزرگ امام خمینی (ره) برای مقابله با استکبار و دشمنان می‌باشد.

فرماندهی میدانی جنگ ۳۳ روزه که خوار کننده رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی و موجب فروپاشی اقتدار پوشالی آن‌ها شد، سردار حجازی را به یکی از دشمنان اصلی رژیم صهیونسیتی تبدیل کرد.

این مجاهد بصیر پس از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با قوت و شدت برای سرکوب کردن دشمنان اسلام و استکبار در جبهه مقاومت، مستضعفان منطقه را همراهی کرد و رعشه بر اندام گروهک‌های تروریستی و جان خواران جهانی انداخت.

دفتر تحکیم وحدت شهادت و ضایعه فقدان سردار حجازی را خدمت مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را مسئلت می‌نماید و اعلام می‌دارد راه این سردار ولایتمدار و شهید جانباز را برای نابودی رژیم صهیونسیتی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول