اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پلاتو نمایش و نگارخانه میناب بزودی آماده بهره برداری می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با معاونت استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت:پلاتو نمایش و نگارخانه شهرستان میناب بزودی آماده بهره برداری می شود.

پلاتو نمایش و نگارخانه میناب بزودی آماده بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مجدانه و مشفقانه ی فرماندار ویژه میناب در محقق شدن این پروژه افزود:بدون تردید دیدگاه فرهنگی مدیران در اولویت بخشی به مسایل فرهنگی شهرها از جمله تامین زیرساخت ها و تکریم و شانیت بخشیدن به جایگاه هنرمندان موثر است.

وی بیان کرد: حرکتی خاص در جزیره هرمز و تبدیل یک مکان مستعمل به پلاتو و نگارخانه با همکاری جامعه هنرمندان، مسئولان و حمایت های ویژه استاندار هرمزگان با کمترین هزینه صورت گرفت و در گام دوم این حرکت در میناب اجرایی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: شهرستان میناب با توجه به پیشینه، استعدادها و ظرفیت های بی نظیر فرهنگی هنری از لحاظ های زیر ساخت‌های فرهنگی جزء محروم ترین شهرهای استان است و این اقدام می‌تواند گامی مهم در راستای این محرومیت زدایی فرهنگی و هنری باشد.

در ادامه مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از بکارگیری کلیه امکانات و ظرفیت های  میناب برای آماده سازی هرچه زودتر پلاتو نمایش و نگارخانه این شهرستان و تحقق آرزوی دیرین هنرمندان خبر داد.
در این سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار ویژه میناب از محل بهره برداری پلاتو نمایش و نگارخانه که بیش از هشتصد متر زیر بنا دارد بازدید کردند.

بازدید از مراحل تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری بعثت و دیدار با جمعی از هنرمندان از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول