اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

شهید حجازی: مصادره سپاه به نفع جناح‌ها ممنوع +صوت منتشرنشده

سردار شهید حجازی با اشاره به سیاست سپاه درباره انتخابات گفت:‌ سپاه و بسیج یک مجموعه واحد،‌ متشکل و منسجمی است. باید جناح‌های سیاسی از دخالت کردن و ورود در سپاه و سعی کردن در اینکه سپاه و بسیج نفوذ کنند، خودداری کنند.

شهید حجازی: مصادره سپاه به نفع جناح‌ها ممنوع +صوت منتشرنشده

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: سردار شهید سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مصادره سپاه و بسیج به نفع جناح‌ها ممنوع

آنچه که در ادامه می‌شنوید، صوتی‌ از شهید سردار حجازی درباره سیاست سپاه در انتخابات است که برای نخستین بار خبرگزاری فارس آن را منتشر می‌کند:

این سخنان در دوازدهمین دوره مجمع فرماندهان سپاه در ۲۶ شهریور ماه سال ۷۸ ایراد شده است:


«امروز بعضی از جناح‌ها مرتب می‌گویند که آقا سپاه در جناح‌ها دخالت نکند. ما می‌گوییم سپاه هیچ وقت در جناح‌بندی‌ها دخالت نکرده است. بسیج هیچ وقت در جناح‌بندی‌ها دخالت نکرده است. امروز بیش‌تر از اینکه سپاه و بسیج محتاج این توصیه باشند، جناح‌های سیاسی محتاج این توصیه هستند که سعی نکنند سپاه و بسیج را درصد‌بندی کنند. بگویند این درصدش با ماست این درصدش با آن هست. سپاه و بسیج یک مجموعه واحد،‌ متشکل و منسجمی است و اجازه هم نخواهند داد به جناح‌بندی‌های سیاسی که وارد بسیج بشوند و هر کدام قسمتی را بخواهند به خودشان اختصاص بدهند. بسیج و سپاه یک مجموعه یکپارچه است و باید جناح‌های سیاسی از دخالت کردن و ورود در سپاه و سعی کردن در اینکه سپاه و بسیج نفوذ کنند، خودداری کنند».

درباره شهید

سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از دفاع مقدس در سپاه و بسیج و نیز ستاد کل نیروهای مسلح مسؤولیت‌هایی چون فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت ۱۰ سال، ریاست ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه و معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح بر عهده داشت.

این سردار اسلام در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت و پس از شهادت سردار دل‌ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد سردار پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با حکم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، به سمت جانشینی فرماندهی این نیرو منصوب و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول