اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

در ۲ سانحه رانندگی، پنج نفر جان باختند

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز، از وقوع ۲ حادثه شدید رانندگی در شب گذشته خبر داد که پنج کشته و ۲ مصدوم در پی داشت.

در ۲ سانحه رانندگی، پنج نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ساعت ۲۱:۴۴ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر  جاده شیراز خان زنیان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه ۱۴ و ۵ به محل اعزام شدند.

 آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تیبا با دو نفر سرنشین زن و مرد حدودا ۳۰ ساله، بعد از خارج شدن از مسیر و ورود به لاین مخالف به شدت و به صورت رخ به رخ با یک خودروی وانت نیسان برخورد کرده که خودرو واژگون و کاملاً متلاشی شده بود.

 طی این حادثه سرنشینان خودروی سواری به بیرون پرت شده بودند و این در شرایطی بود که سرنشین خودروی تیبا و راننده خودروی نیسان، در میان قطعات ویران شده خودروها محبوس بودند.

  آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی را آغاز کردند و بعد از دقایقی هر دو نفر را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

هر سه سرنشین خودروها بر اثر شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست دادند. در نهایت در این حادثه دو مرد و یک زن جوان فوت شدند. خودروها به محل امن منتقل شد و محل ایمن‌سازی و تحویل عوامل راهور گردید.

همچنین در حادثه دیگری که ۱۲ دقیقه قبل از این حادثه در کمر بندی دراک رخ داد نیز دو نفر جان خود را از دست دادند. این سانحه رانندگی در اثر انحراف دو خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ از جاده و واژگونی کامل آنها رخ داد.

در این حادثه که توسط آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده ای ایستگاه چهار امداد رسانی شد دو سرنشین مرد و زن خودروی ۴۰۵ (۴۰ و ۳۵ ساله) به شدت به بیرون خودرو پرتاپ شده و در دم جان سپردند.

دو سرنشین آقای خودروی ۲۰۶ نیز که دچار مصدومیت شده بودند به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل و به بیمارستان منتقل شدند. این عملیات نیز با انتقال خودروها به حالت اولیه و پاکسازی محل حادثه پایان یافت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول