اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس سازمان زندان‌ها: اگر به خانواده زندانیان بی‌توجه باشیم، تلاش‌های ما مؤثر نخواهد بود

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: اگر به موضوع خانواده زندانیان که هیچ تقصیری در ارتکاب جرم ندارند، بی توجه باشیم، تلاش‌های فرهنگی و تربیتی ما موثر نخواهد بود.

رئیس سازمان زندان‌ها: اگر به خانواده زندانیان بی‌توجه باشیم، تلاش‌های ما مؤثر نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در مراسم افطار مددجویان ندامتگاه دماوند اظهار کرد: اگر به موضوع خانواده زندانیان که هیچ تقصیری در ارتکاب جرم ندارند، بی توجه باشیم، تلاش‌های فرهنگی و تربیتی ما موثر نخواهد بود.

حاج محمدی در این مراسم افطار که با حضور امام جمعه و دادستان‌های دماوند و فیروزکوه و جمعی از قضات، برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم رسیدگی به خانواده‌های زندانیان گفت: بر اساس تأکیدات ریاست قوه قضاییه، در سال ۱۴۰۰  به خانواده‌های زندانیان بیشتر از گذشته توجه می‌شود و مدیران کل روسای زندان‌های سراسر کشور، حداقل در طول هفته یکبار با سرکشی به منزل  زندانیان به وضعیت آنان رسیدگی کرده و گزارش بازدید و تأثیر آن را به ستاد سازمان ارسال می‌کنند.

رئیس سازمان زندان ها همچنین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، توفیق بوده تا هر روز از خانواده یکی از زندانیان سرکشی شود، این موضوع نشان می‌دهد مسئولان زندان نسبت به خانواده مددجویان دلسوز هستند که البته این یک وظیفه است.  

حاج محمدی ادامه داد: این که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، در نظام اسلامی چنانچه یک زندانی به بیست سال حبس محکوم شود، ولی در طی حبس نشان دهد متنبه شده است می‌توان حتی نوزده سال و نیم حبس وی را بخشید، نشان می‌دهد حتی به مجرمینی که جرم سنگین مرتکب شده اند، امیدوار هستیم.

در این دیدار مددجویان ندامتگاه دماوند که همراه رئیس سازمان زندان‌ها بر سر سفره ضیافت افطار حضور داشتند در فضایی صمیمی با وی گفت‌وگو کردند.

همچنین به درخواست آنان، از یداله قاسمی رئیس مددکاری ندامتگاه که بیشترین نقش را در آزادی زندانیان و رسیدگی به خانواده هایشان داشت، تقدیر به عمل آمد.  

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول