اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمسایی: با پوشیدن پیراهن 45 سر خودم کلاه گذاشتم/به جای انتقاد از کسر مالیات یکی بگوید چرا 3 سال پاداش ها را ندادند؟

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: با پوشیدن پیراهن شماره 45 سر خودم کلاه شرعی گذاشتم.

شمسایی:  با پوشیدن پیراهن 45 سر خودم کلاه گذاشتم/به جای انتقاد از کسر مالیات یکی بگوید چرا 3 سال پاداش ها را ندادند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید شمسایی درباره آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت:‌ در ماه میهمانی خدا هستیم و امیدوارم نماز و روزه مردم ایران قبول باشد. خدا را صدهزار مرتبه شکر می‌کنم که حال من هم خوب است. البته به عنوان یک بردار کوچک‌تر به همه دوستان به ویژه ورزشکاران حرفه‌ای می‌گویم اتفاق‌های زیادی پس از کرونا رخ می‌دهد. 

وی افزود: مصدومیت‌ها را کنار بگذارید، اما از همه دوستان ورزشکار می‌خواهم پس از ابتلا به کرونا با توجه به اینکه اتفاق‌های خطرناکی برای قلب رخ می‌دهد حتما یک تست قلب بدهند. وقتی کرونای خودم تمام شد 8،‌9 روز خیلی سخت داشتم. در آن زمان باشگاه گیتی‌پسند تمام بازیکنان کرونایی و خود مرا مجبور کرد یک نوار یا اکوی قلب بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند عنوان کرد: پس از کرونا پمپاژ قلب من خیلی پایین آمده بود اما هر چه زمان گذشت شرایطم بهتر شد. الان هم خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی دارم.

شمسایی درباره بازگشت رؤیایی خود به زمین به عنوان بازیکن توضیح داد: تقریبا پس از سه سال بازی کردم. در این مدت اصلا به این موضوع فکر نمی‌کردم اما تمرینات فشرده‌ای انجام دادم. البته هر چه تمرین کنید اما بازی انجام ندهید اثری ندارد. ریسک خیلی بزرگی کردم زیرا در مسابقه‌ای تصمیم گرفتم به زمین بروم که فقط یک تیر داشتم و اگر به هدف نمی‌خورد، مجموعه گیتی‌پسند آسیب زیادی می‌دید.

وی افزود: 22، 23 سال است در خدمت فوتسال هستم اما اتفاقی که امسال برای باشگاه گیتی‌پسند رخ داد عجیب و غریب بود. چهار بازیکن ما رباط صلیبی پاره کردند. جعفری را به دلیل بسته بودن سه رگ قلبش از دست دادیم. یک بازیکن ملی‌پوش و باکیفیت خود را به دلیل موارد انضباطی کنار گذاشتم. 9 بازیکن کرونایی داشتم و 2 نفر از آنها را از دست دادیم. 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: مجبور شدم به خاطر کمک کردن به تیم این ریسک را انجام بدهم .به همین دلیل تفألی به قرآن زده و این کتاب مقدس برای من خوب باز شد. حتی تا آخرین لحظه هم این موضوع را به کسی نگفتم زیرا سورپرایز داشتم. کار من می‌توانست دو طرفه باشد یا از این‌ طرف بیفتم یا از آن طرف.

شمسایی درباره برتری پرگل گیتی‌پسند مقابل مس سونگون توضیح داد: نقشی در این برد نداشتم و فقط می‌خواستم شوک به تیم بدهم. بزرگان تیم گیتی‌پسند مثل علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ‌سفیدی، جوان‌ها و دروازه‌بان تیم فوق‌العاده کار کردند و از همه آنها ممنون هستم که به من کمک کردند. 

وی در باره دلیل پوشیدن پیراهن شماره 45 گفت: حتی زمانی که به عنوان یک ایرانی کاپیتان منتخب جهان شدم پیراهن شماره 9 را تن کردم. امسال دوست داشتم این پیراهن را به سعید عباسی بدهم که شاگرد چندین ساله‌ام است. وی فوق‌العاده کار کرده اما نباید چشم بخورد. در این مسابقه نمی‌خواست پیراهن شماره 9 را بپوشد ولی گفتم بپوش و با این پیراهن آقای گل شو. بیشترین گلها را برای گیتی‌پسند زده است. 

وی ادامه داد: وقتی قرار شد بازی کنم، سر خودم کلاه شرعی گذاشتم. (با خنده) جمع چهار و پنج 9 می‌شود و از طرفی 45 سالگی من تازه تمام شده و وارد 46 سلگی شده‌ام. به همین دلایل دوست دارم با این شماره پیراهن بازی کنم.

وی درباره نبستن بازوبند کاپیتانی پس از ورود به زمین توضیح داد: سالها با افتخار پیراهن مقدس تیم ملی را تن کرده و بازوبند این تیم در دستانم بود. با افتخار سالها در باشگاه‌های مختلف جهان کاپیتان بودم اما این بازوبند برای من یک تکه پارچه است. برای من ارزشمند بود به علی‌اصغر حسن‌زاده که کاپیتان گیتی‌پسند و کاپیتان فعلیتیم ملی است احترام بگذاریم. می‌ خواستم وی را به عنوان فرمانده جلو بفرستم و خودم پشت سر بچه‌ها و مواظب تیم باشم.

شمسایی درباره واریز پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان پس از سه سال تأخیر عنوان کرد: دوره‌ای در کمیته فنی فوتسال بودم و همیشه برای زحمت بانوان مصاحبه کردم زیرا کار بزرگی را با کسب قهرمانی آسیا انجام دادند. پس از مسابقه با مس سونگون مصاحبه‌ای انجام دادم که یکی دو نفر از بچه‌های تیم ملی بانوان واکنش نشان دادند. فکر می‌کنم آنها حرف مرا متوجه نشدند. در آن مصاحبه گفتم هیچگاه نمی‌توان ارزش‌های بزرگ و زحمات بانوان را که در بدترین شرایط و با کمترین امکانات  قهرمان آسیا شدند، نادیده گرفت.

وی اضافه کرد: در روزهای ابتدایی پس از واریز این پاداش مصاحبه‌هایی شد مبنی بر اینکه چرا مالیات کم شده. به جای این حرفها به این موضوع توجه کنید سه سال این مبلغ را ندادند اما یک گروه آمدند و پس از 50 روز پاداش بانوان را پرداخت کردند. به جای ناراحتی از این افراد تشکر کنید تا این راه ادامه یابد و دیدگاه‌ها نسبت به مسائل بهتر شود. 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: به عنوان عضو کوچکی از فوتسال از گروه جدید فدراسیون به دلیل رسیدگی به بانوان تشکر می‌ کنم. ما در این کشور زندگی می‌کنیم و همه می‌دانیم 22 میلیون تومان امسال با سه سال قبل خیلی فرق دارد اما چرا سه سال این پول پرداخت نشد اتفاقی نیفتاد اکنون که این پول پرداخت شده این عزیزان مورد هجمه قرار گرفتند؟

وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران ادامه داد: من هم از عزیزی خادم و گروهش خواهش می‌کنم به این مجموعه رسیدگی کنند زیرا بانوان عزیز بوده و کارهای بزرگی انجام دادند. با 15، 22 و 30 میلیون تومان ارزشهای بانوان دیده نمی‌شود فقط باید تشکر کنیم. جایی هم به گروه جدید انگیزه بدهیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول