اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حضور تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در آسیا قطعی شد

مالک باشگاه اشتادسازه گفت: باشگاه هندبال بانوان اشتادسازه مشهد پس از کسب ۲ عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر زنان ایران، امسال با ترکیبی پویاتر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

حضور تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پنجمین دوره رقابت‌های هندبال باشگاه‌های زنان آسیا قرار بود در ۱۶ آبان ۱۳۹۹ برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، به تعویق افتاد و به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد.

سعید حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در مورد حضور تیم اشتادسازه در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: باشگاه هندبال بانوان اشتادسازه مشهد پس از کسب ۲ عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر زنان ایران، امسال با ترکیبی پویاتر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد، از آنجایی که برای نخستین بار پس از انقلاب، تیم هندبال بانوان به صورت تیمی به مسابقات آسیایی می‌رود شاید بتوانیم کمک‌هایی را از استانداری و شورای شهر داشته باشیم.

مالک باشگاه اشتاد سازه با بیان اینکه تیم بانوان بسته شده و مسابقات در خرداد ماه برگزار می‌شود، در خصوص تیم هندبال آقایان عنوان کرد: ما به فدراسیون هندبال نامه‌ای نوشتیم و درخواست کردیم با توجه به اینکه خراسان رضوی جزو استان‌های هندبال خیز است و چندسالی می‌شود که در لیگ برتر تیم ندارد، امسال با حضور تیم در لیگ برتر موافقت کنند، اما گفتند با توجه به قوانین جدید، تیم‌ها حتما باید از دسته یک وارد لیگ برتر شوند.

وی در ادامه افزود: ما منتظر جواب فدراسیون هستیم که در صورت موافقت، با قدرت در لیگ هندبال هم حضور داشته باشیم، تیم هنوز بسته نشده، در خصوص بستن تیم برای سکو باید ببینیم سیاست‌های هیأت مدیره چه می‌شود اما تیمی نمی‌بندیم که زنگ تفریح تیم‌های دیگر باشیم، تیمی قوی می‌بندیم.

حسامی عنوان کرد: برای جذب بازیکن در تیم آقایان اگر ورود پیدا کنیم محدودیت مالی نداریم اما بازیکنان شاخص در تیم هندبال بانوان افرادی مانند لک و رویا نوروزی،حضور دارند؛ ما شاکله سال پیش را به جز ۶ نفر حفظ کرده و سعی کردیم تیم را جوان‌تر کنیم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول